/ Forside/ Teknologi / Administrative / MS-Office / Spørgsmål
10  EXTERMINA.. 4373
Word 2010 - skabelon
Fra : jansler
Vist : 489 gange
200 point
Dato : 30-01-12 10:55

Hej

Hver gang jeg åbner et nyt dokument i Word 2010, så er det opdelt i 2 spalter.

Når jeg åbner skabelonen 'normal' er denne ikke i 2 spalter.

Hvad har jeg gjort Jeg vil meget gerne af med mine spalter.

På forhånd tak for hjælpen.

Jansler

Kommentar
Fra : clou

Dato : 30-01-12 13:01

Når du klikker på Normal og det ser ud som du gerne vil ha' det - så "gå" hen til: Skift Typografier tryk på pilen - vælg - Benyt som standard, så skulle den starte op der hver gang.

Clou

Accepteret svar
Fra : webm

Modtaget 200 point
Dato : 30-01-12 14:01
Kommentar
Fra : jansler

Dato : 01-02-12 09:22

Tak for tilbagemeldingen, men desværre...

Hver gang jeg åbner et nyt dokument, så åbnes det med to kolonner/spalter.

Når jeg går ind under Filer/Nyt - åbner Normalskabelonen, så er den ganske normal - uden kolonner.

Gode råd til hvordan jeg ændre dette? Det er ikke min maskine, men en kollegas.

På forhånd tak.
Jansler

Godkendelse af svar
Fra : jansler

Dato : 11-02-12 11:38

Problemet er ikke løst, men tak for svaret webm.