/ Forside/ Interesser / Fritid / Andet fritid / Spørgsmål
10  Klaudi 3672
GSAK
Fra : flemse123
Vist : 488 gange
100 point
Dato : 30-01-12 10:28

Hejsa
Konen og jeg er blevet bidt af Geocaching. I den forbindelse har vi anskaffet et program, der hedder GSAK. Problemet er at jeg ikke kan få den til at køre på API, der er en forbindelse til geocaching.com, hvor vores profil ligger med alle de oplysninger, der er brug for at overføre caches og stistikker. Vi bruger den seneste version af GSAK og kører windoes 7. Har prøvet at være inde i diverse fora for at finde en løsning. Men uden held. Håber der er nogle her der kan komme med et værdifuldt tip

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 30-01-12 10:41

Tillykke med det, vi har også snakket om geocaching.

Efter 21 dage stopper programmet GSAK med at virke, og så vil de have penge for det.

Læs her: http://gsak.net/

Kommentar
Fra : flemse123

Dato : 30-01-12 11:11

Hejsa
Det er et program, der er købt og betalt for . Jeg startede med version 7 et eller andet betalte derefter 5 dollars for opgraderingen, og det er der det gik galt, altså efter opdateringen. Det er nu meget spændende at fare rundt til steder man ellers ikke kommer. Selv i vores egen hjemby.

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 30-01-12 11:27

Vi har selc snakket og kigget og jeg tror vi starter med at lægge skatte ud. Vi har venner som skal til Jylland og FYN og de vil hjælpe med at lægge skatte ud. Jeg synes selv det er en meget spændende hobby.

Men for at vende tilbage til dit problem. Har du mulighed for at slette opdateringen? Og instakkere den igen?

Ellers kan du spørge om hjælp her: http://gsak.net/board/index.php

Eller vi kan håbe at en anden ved hvad du skal gøre. Problemet er bare så specifik.

Jeg kender ikke programmet GSAK.

Kommentar
Fra : buch78

Dato : 30-01-12 17:27

Hvis du ikke er så glad for at skive på engelsk så er der hjælp at hente på Dansk her
http://geocachingclassic.dk/OmGCC.aspx under forum..
Denne side omtales som den gamle side..