/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
Dårlig netværksforbindelse på smartphone
Fra : Camilla100
Vist : 443 gange
100 point
Dato : 28-01-12 19:08

Hej

Jeg har lige købt en Samsung Galaxy S II med et abonnement hos 3. Der en en urimelig dårlig netværksforbindelse. Jeg har været hjemme hos en ven på dennes netværk, og der var der ingen problemer. Jeg har trådløst internet, og jeg har aldrig nogen problemer med det til min computer. Nogen der ved, hvordan man kan fikse det?

Vh. Camilla

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 28-01-12 19:25

3 har en del hvide "pletter" på kortet

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 28-01-12 19:26

Citat
Ubesvarede

- Besvarede

- Annullerede

- Slettede

Ialt

Kommentar
Fra : smuller54

Dato : 28-01-12 20:07

Jeg har 13 annullerede og du har 34, det siger jo ingenting Teil.
Der kan være mange grunde til at man annulerer et spørgsmål og alt efter medlemsdato kan der jo være mange.

Annuller spørgsmålet
Fra : Camilla100

Dato : 28-01-12 20:14

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål