/ Forside/ Interesser / Fritid / Jagt / Spørgsmål
10  TheRealDe.. 4815
Er DJ arnested for bandeoprør ??
Fra : Øjenvidnet4
Vist : 593 gange
200 point
Dato : 28-01-12 11:08

Bendt Ballegård Knudsen, måske ny præsident for rockerklubben "Tæskeholdet fra Horsens" ???
Af diverse indlæg i DJ-debatten kan man læse om, hvorledes bb1 går helt amok over for anderledes tænkende og kalder dem for mange mindre pæne ord - men som sædvanligt fremhæver han sig selv som den store Messias, som nogle medlemmer kalder for Tæskeholdet, da der foregår helt uhørte ting, bl.a. med bb1 som én af de vrøvlende debattører - helt tydeligt at det ikke behager ham at der bliver stillet kritiske spørgsmål - men dét er der sgu' ikke noget nyt i !!!
Hvor mange af medlemmerne ønsker i det hele taget pjalten bb1 som medlem af kreds 3 ? For som flere siger, så var han den eneste kandidat der ville stille sig til rådighed - men det er ikke ensbetydende med, at han har forstand til at være "tillidsmand" for andre !! Har han det ????

ØV4

Accepteret svar
Fra : Provsten1

Modtaget 210 point
Dato : 28-01-12 11:51

Hej Øjenvidne4

Det var da en grum historie du der har fået banket ned !! Har det stået på DJ's debatindlæg på nettet ?
Nu mener jeg ikke man behøver frygte noget fra Bent Ballegaard Knudsens side, al den stund han er en kagekone, som ikke formår at samle fornuftige folk omkring sig - dertil rækker evnerne ikke !! At han har formået at blive tilknyttet kredsen i sit område, har du jo selv og andre svaret på nemlig, at ingen andre ville ! Så frygt ikke denne "narrehat" - han er og bliver et NUL !

Med venlig hilsen
Provsten1

Kommentar
Fra : dabj

Dato : 28-01-12 12:43

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 28-01-12 13:33

- lad dog børnene. De ved ikke bedre....

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 28-01-12 14:01

Det bliver en lang weekend.........

Kommentar
Fra : TheRealDeal

Dato : 29-01-12 13:43

Kære alle

Der vil altid være stor uenighed blandt jægere og det kommer så til udtryk på forskellig måde.

TRD

Kommentar
Fra : dabj

Dato : 29-01-12 15:54

Citat
Der vil altid være stor uenighed blandt jægere

Kun hos et fåtal af jægere
Citat
det kommer så til udtryk på forskellig måde.

I dette tilfælde en ubehagelig og modbydelig måde

Godkendelse af svar
Fra : Øjenvidnet4

Dato : 30-01-12 17:43

Tak for svaret Provsten1.

Kommentar
Fra : Provsten1

Dato : 31-01-12 08:24

Mange tak for point.

Provsten1