/ Forside/ Interesser / Hus og have / Til- og ombygning / Spørgsmål
10  McBobo 1070
Hvor købes topplade til indbyg.cisterne
Fra : tante2
Vist : 1475 gange
100 point
Dato : 27-01-12 17:15

Hej

Hvor kan man købe topplader i specialmål og forskellige farver til at lægge over en indbygningscisterne f.eks. i kunstmarmor eller andet materiale, der er færdigbehandlet, så vi ikke selv skal til at male.

Venlig hilsen
Tante2

Kommentar
Fra : stilkene

Dato : 27-01-12 17:47

Hvis prisen er ligegyldig, kan du købe hvad hjertet begærer ved en stenhugger. (gravstene)
Ellers kan du købe granitplader i Jem&Fix. de er nemme at tilskære med diamantklinge.
Du kan også bestille i mål ved tømmerhandler/byggemarkedet.

Kommentar
Fra : nomore

Dato : 27-01-12 19:25

http://eshop.silvan.dk/kategori_Bolig-Badindretning-Bordplader_14273
De tilskærer også hvis du møder op.
Ellers har alle byggemarkeder det du søger,
dog ikke alle der skærer til i mål

Kommentar
Fra : tante2

Dato : 27-01-12 19:34

Mange tak for de hurtige svar