/ Forside/ Interesser / Fritid / Andet fritid / Spørgsmål
10  Klaudi 3672
Hjælp
Fra : karsten62
Vist : 591 gange
500 point
Dato : 27-01-12 11:20

Hej.
skal holde sølvbryllup, og der til høre jo en tale, er ikke god til det med tale da jeg er stammer, men tænkte om der nogle herinde eller kendte nogle som kunne lave et sjovt indslag med en tale eller noget ligne

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 27-01-12 11:33

Sikke noget vrøvl... din kone kender dig, gæsterne kender dig - og alle holder af dig, selv om du stammer.

Det vil være helt forkert, hvis du ikke selv holder den tale.

Hvis du stadig synes det er svært at du holder en tale, kan du så ikke få lavet en personlig sang fra jeres lange ægteskab, der siger det du ville have sagt??

Rigtig god fest - godt gået, så mange år med den samme

Kommentar
Fra : ferik

Dato : 27-01-12 11:33

http://www.festabc.dk/
måske noget her

Kommentar
Fra : snaptil

Dato : 27-01-12 13:57

Sølvbryllup, er det så formelt i forhold til taler???.....

Er det ikke meget mere afslappende, så det med at stamme burde ikke være det store problem.

Kommentar
Fra : Mosebaek

Dato : 27-01-12 15:06

Gør som Nordsted1 foreslår (Hun har altid ret):
Citat
kan du så ikke få lavet en personlig sang fra jeres lange ægteskab, der siger det du ville have sagt??

Jeg stammer ikke,men er garanteret ringere til at holde tale,end dig.Kan ikke sige to sammenhængende ord,hvis jeg rejser mig op.

Iøvrigt tillykke,med dagen.Vi er jo trods alt nogle stykker,der holder fast ved "madammen",eller omvendt.

M.

Accepteret svar
Fra : pifo

Modtaget 500 point
Dato : 27-01-12 16:43

Der er masser af sange, taler og lege at finde her:

http://www.festsange.dk/

Hvis ikke du har lyst til at holde en tale, så kunne du jo skrive en, dele den op i enkelte sætninger, printe den ud, lægge hver del / sætning under gæsternes tallerkner. Når du vil holde din tale, så beder du alle om at hjælpe dig. De skal hver i sær rejse sig på skift og læse den sætning op, som de har fået tildelt.
På den måde får du engageret gæsterne og samtidig kan du gøre det både sjovt og personligt.

En anden idé er at skrive en personlig sang. Hvis du kan skrive selv er det fantastisk, går du i stå med skriveriet er du velkommen til at skrive en PM til mig, så skal jeg hjælpe lidt til. Ønsker du inspiration til den personlige tale, er du også velkommen til at skrive til mig.

Jeg er sikker på, at du nok skal få gjort noget helt specielt for din dejlige viv.
Tillykke med sølvbrylluppet

Godkendelse af svar
Fra : karsten62

Dato : 27-01-12 17:29

Hej.
Det med at lægge seddler under tallerken er alletiders ide.
Kan være jeg kontakter dig hvis jeg får brug for lidt hjælp.

Kommentar
Fra : pifo

Dato : 27-01-12 17:31

Citat
Kan være jeg kontakter dig hvis jeg får brug for lidt hjælp.

Det gør du da bare