/ Forside/ Karriere / Penge / Andet penge / Spørgsmål
10  jakjoe 1088
tilbudsugen på svensk
Fra : Tak_for_hjælpen
Vist : 3161 gange
100 point
Dato : 26-01-12 22:36

Hejsa

Vi tager sommentider til Sverige bare for hyggenskyld og på telttur.

Har godt nok bemærkede at der var nogen madvare som er billigere der end herhjemme, men det er lige fedt at spare 500 kr. hvis man bruger samme beløb i benzin og i brobizz.

Men nu står den igen på en tur til centersyd og vi trænger til at få storhandlet og fyldt lidt op i bassige vare og bleer mv.

Tænkte om der er nogen som ved om der er i Sverige er en hjemmeside der svare til vores www.tilbudsugen.dk - Så kan vi denne gang være lidt mere målrettet end bare tage i et tilfældigt supermarkede.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 26-01-12 22:47

Jeg kan ikke umiddelbart finde det du søger, men prøv at klikke ind på div. centre, så kommer der nok nogle tilbud

http://billigtisverige.dk/emner/shopping/butikscentre/

(Men alt med sukker er meget billigere end DK)

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 26-01-12 22:54
Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 26-01-12 23:00
Kommentar
Fra : pifo

Dato : 26-01-12 23:34

Vi handler selv i Sverige med jævne mellemrum, og vi kigger altid efter tilbud hjemmefra. Der er specielt 3 butikker, vi kigger på. De er alle 3 beskrevet her:

http://billigtisverige.dk/dagligvarer/

Tilbudsaviserne med ugens tilbud finder du her:

http://ftp1.v-tab.se/willys/WILA_A.html

http://coop.ecbook.se/coop/forum/?store=255300

linket til ICA Maxi har Piaskov allerede givet dig.

Prøv specielt at kigge på Wila, som ofte har rigtig gode tilbud.

Kommentar
Fra : Reset

Dato : 27-01-12 00:11

Det er jo tæt på faneflugt.
Hvad er der nu galt med, at overbetale i Mr. Burns´ Føtex, og Bilka.

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 27-01-12 05:07

Citat
Det er jo tæt på faneflugt.
Hvad er der nu galt med, at overbetale i Mr. Burns´ Føtex, og Bilka.

Der er det galt at f.eks marmelade bliver brandbeskattet,også det sukkerfri, den røde regering er så snotdum at vi alle bør straffe dem på den måde.

Jeg regner med også at tage på indkøbstur i Tyskland med bus og købe ind af det mest afgiftstunge.

Kommentar
Fra : susss

Dato : 27-01-12 10:00

Og køre man til Vermland ligger der i Charlotteberg en super stor sportbutik hvor man kan spare ufattelige mange penge...og lidt nord for Vermland ligger der noget som hedder Dollars ved ikke om det er stavet rigtigt..men der kan vi snakke om et kæmpe butik med alt mulig til næsten ingen penge lige fra vatpinde til chips shampoo plastik værktøj skåle glas håndklæder men ok ikke den bedste kvalitet..

Kommentar
Fra : Tak_for_hjælpen

Dato : 27-01-12 10:22

@susss jeg er rigtig glad for centersyd og der liggerder ogå en kæmpe outlet med sportstøj + at Maxis afdeling af tøj også har de "rigtige" mærker til en god pris i centersyd.

Tak for alle hjemmesiderne, mange af dem ligger allerede i min svenskermappe

Kommentar
Fra : ans

Dato : 27-01-12 11:50

Du kan da tilmelde dig Center Syd

http://www.centersyd.se/se/Register.aspx

Kommentar
Fra : susss

Dato : 27-01-12 11:59

he he det er nu stadigvæk billigere nord på ... men koster en kørsel

Annuller spørgsmålet
Fra : Tak_for_hjælpen

Dato : 30-01-12 20:12

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål