/ Forside/ Interesser / Fritid / Andet fritid / Spørgsmål
10  Klaudi 3672
Modeltogs bygger søges?
Fra : dengalemand
Vist : 528 gange
65 point
Dato : 24-01-12 23:32

Hej allesammen!

Jeg søger en modeltogs bygger i størrelse H0. Jeg har delvist samlede lokomotiver, som jeg gerne vil have lavet færdigt.
Grunden til at jeg ikke vil bruge kræfter selv, er at jeg heller vil arbejde på min bane, som i sig selv kræver megen tid.
Det drejer sig om 3 DHJ Barrat-Garret maskiner, delvist samlet, tegninger forfindes.
Et stk Bowser Big Boy, aldrig rørt.
Et stk messinglokomotiv af japans fabrikat fra 50erne af et amerikansk tenderlokomotiv fra Boston & Albany

Håber at der er nogen derude der kan hjælpe.

M.v.h.
DGM

Kommentar
Fra : trimare46

Dato : 24-01-12 23:42

hvor i landet er vi?

Kommentar
Fra : dengalemand

Dato : 24-01-12 23:55

Jeg er på djævleøen (sjælland)

Kommentar
Fra : trimare46

Dato : 25-01-12 05:19

jeg solgte engang nogle gamle tog til en der hedder mogens halfdaner i helsinge, men han må være halvgammel nu.
hvis han lever endnu og du ellers kan støve ham op, kan det være han kan hjælpe dig.

Kommentar
Fra : dengalemand

Dato : 25-01-12 18:18

Tja......jeg lader lige mit indlæg stå, så må jeg se på det. Eller mange tak for oplysningen.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 25-01-12 19:15

Du kan også prøve at spørge her

http://www.danskmodeltog.dk/

Kommentar
Fra : dengalemand

Dato : 25-01-12 20:57

Man kan ikke kontakte direkte vedrørende forespørgsler, men jeg vil lige nærgranske. Tak for linket, jeg lader lige indlægget stå, indtil videre.

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 25-01-12 23:18

Ja, det må være spændende at lave selve banen

Kommentar
Fra : dengalemand

Dato : 26-01-12 07:18

Det er det også, faktisk er det, det primære, toget er sekundært, det er i hvertifald hvis man spørg mig.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 26-01-12 07:53

Fra mit link er der en liste over modelbaneklubberne i DK

http://www.danskmodeltog.dk/?page_id=14