/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Politik / Spørgsmål
10  ans 2208
En, der siger sandheden
Fra : PeterTheisen
Vist : 582 gange
10 point
Dato : 24-01-12 14:53

Kommentar
Fra : frieda

Dato : 24-01-12 15:09

Nej, nu gider jeg dig altså ikke mere.
Jeg gider ikke se flere dumme/perfide/uinteressante spørgsmål fra dig fylde min in-box.

Nu kan du prale af at ryge på min, ellers ikke ofte benyttede "black list".

Frieda

Kommentar
Fra : hawaii7

Dato : 24-01-12 15:26

Hvad går dit spørgsmål ud på?

Kan ikke finde det?

hawaii7

Accepteret svar
Fra : nomore

Modtaget 20 point
Dato : 24-01-12 15:29

humor

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 24-01-12 15:42

Patient på tosseanstalten ?

Kommentar
Fra : IBM760

Dato : 24-01-12 16:05

Jeg troede ellers, at Peter Theisen og Daniel Carlsen var afgået ved døden!

Kommentar
Fra : pifo

Dato : 24-01-12 18:52

Svaret er: Nej

Godkendelse af svar
Fra : PeterTheisen

Dato : 24-01-12 19:22

Tak for svaret nomore.

Kommentar
Fra : webm

Dato : 24-01-12 19:40

Kommentar
Fra : vagnr

Dato : 24-01-12 19:53

Bare for en ordens skyld, at blive frifundet for racisme indebærer ikke, at tumpen sagde sandheden, bare at det han sagde ikke var strafbart (efter den paragraf, man var sigtet for at overtræde).

Herhjemme kan man fx ikke straffes for at benægte Holocaust, det kan man i mange lande, i frankrig man man nu straffes for at benægte folkemordet på armenierne, i Iran for at fornægte den lokale gud, osv.

Herhjemme kan man straffes for injurier, selv om de er sande, hvis der ikke var en god grund til at komme med sandheden, osv.

Love bestemmer ikke sandheden, eller løgnen.