/ Forside/ Teknologi / Udvikling / HTML / Spørgsmål
10  miritdk 1110
<meta name="keywords" content=
Fra : k_m_s
Vist : 795 gange
200 point
Dato : 23-01-12 14:53

Hej

Den rigtig måde at skrive meta name er det ikke

<meta name="keywords" content="ord1, ord2, ord3, ord4"/>

Er det rigtigt at det kun er ET ord og ikke en sætning og alle ord med små bogstaver?

Hilsen
Kim

Accepteret svar
Fra : Klaudi

Modtaget 110 point
Dato : 23-01-12 14:55
Kommentar
Fra : webm

Dato : 23-01-12 16:30

Metadata og metatags?

Man kan sammenligne metadata med et kartotekskort: Her oplyses om et dokuments forfatter, titel, emneord o.lign.
Metadata kan hæftes på websider vha. nogle lidt kryptiske koder: metatags. Søgemaskiner bruger metatags, når siden katalogiseres.

Med Metamaten kan du hurtigt fremstille dine egne metatags, som derefter kan kopieres over i dit dokument.

Metamaten: Udfyld felterne og lad Metamaten klare resten.
Metamaten Light: Generér de mest almindelige koder. Det er tilstrækkeligt i de fleste tilfælde.

Multisøger: Se om du er i de forskellige søgemaskiner. Vi har samlet de vigtigste.
Svar på spørgsmål: Er du i tvivl om noget? Du finder sikkert svaret her. FAQ.
Gør Metamaten bedre: Seriøs feedback har forbedret Metamaten væsentligt. Skriv til os!

Om Metamaten: Læs om, hvordan projektet er opstået.

Webhotel:
DATAdan Silkeborg A/S

--------------------------------------------------------------------------------

Copyright © 1998-2000 by Morten Dons & Jens Hofman Hansen.
Opdateret 5. februar 2001

Godkendelse af svar
Fra : k_m_s

Dato : 28-01-12 09:37

Tak for svaret Klaudi.
Ikke svar på mit spørgsmål men virker som en god side.
Hilsen
Kim