/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Netradio
Fra : okjk
Vist : 518 gange
100 point
Dato : 22-01-12 13:43

Hvordan er det nu lige det er ?
Jeg har tidligere kunnet høre netradio, men ikke nu mere, der er vist blevet opdateret noget hos Danmarks Radio hvorfra jeg gerne vil kunne afspille programmer - der kommer ganske vist et popup vindue frem men der er ikke noget indhold - gætter på det er noget med cookies der skal tillades eller lignende. Jeg kan godt få det til at virke i chrome browseren, men eg i IE9 som jeg helst vil bruge - bruger win7 styresystem.

Kommentar
Fra : severino

Dato : 22-01-12 14:02

Prøv http://www.radioroku.com/welcome.php
Her er der radio fra hele verdenen, og der er mange danske stationer, både landsdækkende og lokale.

Kommentar
Fra : okjk

Dato : 22-01-12 14:11

Tak severino - men jeg vil blot gerne kunne den netradio der er på Danmarks Radio - hvor man ikke skal oprette sig eller registrere.

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 22-01-12 14:22

Klik på kompabilitetsvisning så kommer der indhold og du kan lytte.

Accepteret svar
Fra : Teil

Modtaget 110 point
Dato : 22-01-12 14:24

kompatibilitetsvisning hedder det, svært ord.

Kommentar
Fra : okjk

Dato : 22-01-12 14:45

Teil - tak for svaret det var lige hvad jeg manglede

Godkendelse af svar
Fra : okjk

Dato : 22-01-12 14:45

Tak for svaret Teil.

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 22-01-12 14:46

Velbekomme

Kommentar
Fra : webnoob

Dato : 22-01-12 15:24

Hos mig virker det fint med Windows 7 og IE9 og kompatibilitetsvisning.