/ Forside/ Interesser / Dyr / Hunde / Spørgsmål
10  vaxen 2670
udstillingstelt købes
Fra : berthaprop
Vist : 3664 gange
50 point
Dato : 26-05-03 10:55

Hvem ved hvor jeg kan købe et udstillingstelt, det må gerne være brugt??????

Kommentar
Fra : Bulldog

Dato : 26-05-03 11:02

Prøv den blå avis eller www.dba.dk

Kommentar
Fra : skingur

Dato : 26-05-03 11:07

prøv disse her:

Udstillings-/picknicktelt sælges, kun brugt 1 gang.

Tlf. 98238083

marrondale@get2net.dk

http://www.dansk-gravhundeklub.dk/ting%20og%20sager.htm

Royal Canin Udstillingstelt sælges. Kun brugt en enkelt gang.
Tlf. 98 65 30 82 eller mailadresse: bredahlnissen@hotmail.com.
http://www.dansk-gravhundeklub.dk/ting%20og%20sager.htm

Accepteret svar
Fra : skingur

Modtaget 60 point
Dato : 26-05-03 11:11

http://www.royalcanin.dk/default.asp?pageID=368&lang=da

et helt nyt for 999,-

god udstilling...

Mvh Christina
Når du har fået det svar du søger skal du blot trykke på "accepter som svar" over det der tiltaler dig mest.

Kommentar
Fra : skingur

Dato : 26-05-03 19:37

har du fundet et telt? Og af ren nysgerrighed... hvorfor skal du bruge sådan et? De gange jeg har været til udstiliing har jeg ikke haft telt med.. (men ok...det var lidt træls i Lunden, Silkeborg, da det det regnede...)
Christina

Kommentar
Fra : berthaprop

Dato : 26-05-03 19:45

jeg ligger lige i forhandlinger mht. til teltet...........vi har været på udstilling i weekenden og nu ved jeg ikke lige hvormeget det har regtnet der hvor du bor

men på fyn regnede det temmeligt meget.........det er lidt noget skidt når man har bernersennen for der kan godt nok være meget mudder i sådan en pels

Kommentar
Fra : skingur

Dato : 26-05-03 19:47

det vil jeg godt tro.. hvad så med min dværggravhund, han bliver våd helt op på ryggen bare der er faldet dug...

Kommentar
Fra : berthaprop

Dato : 26-05-03 19:50

nu er der jo ikke så meget pels på sådan en gravhund.....han tager i det mindste ikke 20 timer om at tørre(suk suk)........................men hvad man kan jo ikke leve uden sine bedste venner.....vel

Kommentar
Fra : skingur

Dato : 26-05-03 19:54

nej!!!

Iøvrigt så jeg engang i harald nyborg en mini-mini model af et 4-mandstelt...der ku lige være en gravhund i!! Men det var ikke til salg, øv!

Hvilket af teltene har du kig på?

Kommentar
Fra : berthaprop

Dato : 26-05-03 19:59

det nye for de vil have 900 kr for det brugte men jeg har budt på dem og hvis de ikke går med til prisen køber jeg bare det nye. det nye koster jo 999+25 i fragt og hvis jeg skal give 900 samt benzin fra viborg til brovst bliver det vist lidt dyrt

Kommentar
Fra : skingur

Dato : 26-05-03 20:07

ja...folk er da åndssvage at tage så meget for noget brugt...også selvom det kun er lidt brugt. jeg ville også vælge at købe et helt nyt så! De 124 kroner i forskel er jo ingenting!

Kommentar
Fra : berthaprop

Dato : 26-05-03 20:41

for du støvet flre svar op christina.........eller skal jeg til at lukke spørgsmålet?

Kommentar
Fra : skingur

Dato : 26-05-03 21:00

nej...du må godt lukke det, ved ikke hvor jeg ellers skal kigge ...

Kommentar
Fra : Birgitta

Dato : 27-05-03 16:30

Hej, Berthaprop, håber det gik godt på Fyn, trods væde...? Har selv haft berner, så jeg forstår, hvad du taler om. Og pelsen gør sig jo ligesom heller ikke rigtigt, når bamsen er vååååd.. Heldigvis har jeg nu en golden med en pels næsten som en sæls. Køb et telt, så bliver det aldrig mere regnvejr når I skal på udstilling.
Hilsen Birgitta

Kommentar
Fra : skingur

Dato : 27-05-03 17:15

hm...måske skulle man købe et telt der også kan dække haven, hesten, een selv...hvis det er garanti for at det ikke blir regnvejr

Kommentar
Fra : Birgitta

Dato : 27-05-03 17:26

Jaaaahh, men lidt regn skal vi da ha' --til hindbærrene og alt det andet gode i skoven.....

Godkendelse af svar
Fra : berthaprop

Dato : 28-05-03 17:25

Tak for svaret skingur.