/ Forside/ Teknologi / Internet / E-Mail / Spørgsmål
10  bentjuul 3460
MegaUpload
Fra : Ammitz
Vist : 825 gange
200 point
Dato : 20-01-12 13:59

Jeg har været glad for at bruge MegaUpload, - men pludselig fungerer det ikke mere.
Det var på dansk, - og det var muligt at benytte det gratis.
Findes der et andet link som er på dansk og kan benyttes gratis?
Ammitz

Kommentar
Fra : ferik

Dato : 20-01-12 14:04
Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 20-01-12 14:17
Kommentar
Fra : refi

Dato : 20-01-12 14:44

FBI har været på spil

Kommentar
Fra : Ammitz

Dato : 20-01-12 14:52

Jeg glemte vist at skrive, at det gerne skulle fungere som MegaUpload gjorde, - at man sender store filer til hinanden, - således at modtager får en mail om, - at filen kan hentes, når den er tilgængelig.
http://www.gratisupload.dk/index.php
fungerer vist ikke på denne måde, - efter hvad jeg har kunnet spotte mig til.
Ammitz

Kommentar
Fra : refi

Dato : 20-01-12 14:55

Citat
at man sender store filer til hinanden

Hvor store ??????

Accepteret svar
Fra : Klaudi

Modtaget 210 point
Dato : 20-01-12 14:56
Kommentar
Fra : grow

Dato : 20-01-12 15:14

Som Klaudi spørger "Hvor stor" Måske kan du bruge Dropbox.com Det er gratis op til 2GB.

Kommentar
Fra : Ammitz

Dato : 20-01-12 15:20

Hvis ikke der findes noget på dansk, - må jeg jo afprøve dette, - men jeg ser lige i løbet af week-enden om der kommer et bud, - hvor det er på dansk, da jeg er en klovn til engelsk.
Ammitz

Kommentar
Fra : webnoob

Dato : 20-01-12 17:45

og ellers er der rapidshare.com

Kommentar
Fra : nomore

Dato : 20-01-12 23:56

Citat
således at modtager får en mail om

http://www.sendspace.com/

Godkendelse af svar
Fra : Ammitz

Dato : 23-01-12 17:34

Tak for svaret Klaudi.
Jeg tror det er dit svar jeg kommer til at bruge, næste gang jeg skal sende en stor fil til een som skal modtage fra mig.
Så foreløbig tak, selvom det ikke er på dansk, - jeg må jo prøve at finde ud af det.

Ammitz

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 23-01-12 18:55

velbekomme