/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Fejlmelding
Fra : steenandreasen
Vist : 749 gange
300 point
Dato : 20-01-12 11:01

når jeg vil starte et spil får jeg denne melding:
Hardwareaccelerationen er enten deaktiveret eller understøttes ikke af skærmkortdriveren, hvilket kan være med til at nedsætte afviklingen af spillet, kontrollér den nyeste skærmdriver er installeret, og hardwareacceleration er aktiveret.

er der en der vil fortælle mig hvad jeg skal gøre, på forhånd tak

Steen A

Kommentar
Fra : webnoob

Dato : 20-01-12 11:08

Har du prøvet og geninstallere driveren til grafik kortet?

Kommentar
Fra : steenandreasen

Dato : 20-01-12 11:46

Nej jeg ved ikke hvordan jeg finder den driver
Steen

Kommentar
Fra : xou

Dato : 20-01-12 12:29

hej !
Hvilket grafikkort har du - system i kontrol panel-enehåndtering skal du så finde. i enehåndtering under skærmkort stå dit skærmkort.

Kommentar
Fra : steenandreasen

Dato : 20-01-12 14:51

NVIDA GeForce 6600GT, det skulle det hedde, jeg har opdateret det men det virkede ikke
Steen

Kommentar
Fra : steenandreasen

Dato : 20-01-12 15:45

hvordan kan jeg kontrollerer om hardwareacceleration er aktiveret
steen a

Kommentar
Fra : xou

Dato : 20-01-12 16:39

du skal opdatere det her:
http://www.geforce.com/Drivers

Kommentar
Fra : xou

Dato : 20-01-12 16:43

hvis det ikke hjælper der at opdatere kortet,så skal du
>>tage det ud af din pc - og MED DINE LUNGES FULDE KRAFT puste det støv der sidder inde i det ud,for det kan godt være et varme problem<<
håber der er noget der hjælper

Kommentar
Fra : webnoob

Dato : 21-05-12 16:36

Er problemet blevet løst?

Kommentar
Fra : webnoob

Dato : 26-07-12 21:24

Stopper med at abonnere.