/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Ikoner på skrivebordet
Fra : 19431225
Vist : 992 gange
100 point
Dato : 20-01-12 09:55

Hej
Jeg har et lille problem som jeg håber nogen kan hjælpe mig med. Når jeg manuelt flytter mine ikoner på skrivebordet forventer jeg at de bliver stående i den ordnede position, men næste gang jeg starter op har windows sorteret dem igen. Jeg har højreklikket på skrivebordet>vis og fjernet fluebenet i juster ikoner til gitter, men det hjælper ikke. Jeg kører windows 7 32 bit.

Kommentar
Fra : molped

Dato : 20-01-12 10:16

Prøv at fjerne flueben ved
Højreklik - Vis - Arranger ikoner automatisk

mvh

Kommentar
Fra : 19431225

Dato : 20-01-12 10:27

Hej igen
Der er ingen flueben i Vis - Arranger ikoner automatisk

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 20-01-12 14:49

Windows Desktop Does Not Save User Customized Settings
http://www.askvg.com/solution-windows-desktop-does-not-save-user-customized-settings/

eller
prøv at arrangere ikoner og hold Shift nede og genstart
eller
når ikoner er arrangeret, højreklik og vælg Opdatér

Kommentar
Fra : 19431225

Dato : 20-01-12 16:09

Citat
prøv at arrangere ikoner og hold Shift nede og genstar

Jeg har nu prøvet ovenstående, og det har virket ved 3 x opstart.
Tak for hjælpen

Accepteret svar
Fra : Klaudi

Modtaget 100 point
Dato : 20-01-12 19:06

Citat
Jeg har nu prøvet ovenstående, og det har virket ved 3 x opstart.
Tak for hjælpen

Fint, så er der en knap der hedder Accepter så du lukker spørgsmål rigtigt!

Godkendelse af svar
Fra : 19431225

Dato : 20-01-12 19:23

Tak for svaret Klaudi.

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 20-01-12 19:29

velbekomme