/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Politik / Spørgsmål
10  ans 2208
Hvordan kan man påstå det?
Fra : PeterTheisen
Vist : 483 gange
10 point
Dato : 17-01-12 14:45

Hvordan kan man påstå, at Socialdemokraterne og Hitler ikke er socialister?

Accepteret svar
Fra : Mosebaek

Modtaget 20 point
Dato : 17-01-12 15:16

Citat
Hvordan kan man påstå, at Socialdemokraterne og Hitler ikke er socialister?

Nu kan vi jo godt beholde Hitler i DATIDEN. Han døde nemlig i 1986,under ulykkelige omstændigheder.Han blev uddanet som beslagsmed.Han døde simpelthen af dårlig ånde,fra en hest han var ved at skoe.
Denne beretning har jeg fra min gamle ven,Generalleutnant Adolf Galland (Tysk flyver-es) der døde i 1996. Han blev forresten taget til nåde,og blev det nye tyske Luftwaffe`s første øverstbefalende i 1952.
Det danske Socialdemokrati,har jeg ikke nær så meget styr på. Flere af dem er noget af landets største pengepugere.Så at kalde dem socialister,er vist nærmest en vittighed.

M.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 17-01-12 15:54

Citat
Hvordan kan man påstå

Hvem er MAN ??????

Kommentar
Fra : webm

Dato : 17-01-12 17:01

Godkendelse af svar
Fra : PeterTheisen

Dato : 17-01-12 19:13

Tak for svaret Mosebaek.