/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
Nyt mobil tastetur (6100)
Fra : _MR_
Vist : 402 gange
150 point
Dato : 26-05-03 09:51

Hvor kan jeg købe et helt nyt tastetur til min nokia 6100???!!!

Kommentar
Fra : annougen2000

Dato : 26-05-03 10:49

Chronograph.dk
Istedgade 43

De har alt udstyr til alle de sidste nye mobiler.

Kommentar
Fra : ruma01

Dato : 26-05-03 14:03

www.t-hansen.dk er der fronte til næsten alle nokia´er

Kommentar
Fra : _MR_

Dato : 26-05-03 15:04

Ja men der følger vel ikke et nyt originalt nokia tastetur med til en ny front.....man må vel kunne købe et tastetur for sig selv?....det er ivertfald det jeg spørger om....

Kommentar
Fra : annougen2000

Dato : 26-05-03 15:20

Knapper høre ikke normalt med en front.

Chronograph
Istedgade 43

Har bestilt nogle hjem som de har i morgen eller onsdag. De har et stort lager af fronte til de fleste nye nokia.

Kommentar
Fra : _MR_

Dato : 26-05-03 17:30

ja men det er ikke originale tasteturer..............jeg har også snakket med dem, men jeg søger et originalt tastetur :)

Kommentar
Fra : ruma01

Dato : 26-05-03 20:44

ok så ved jeg ikke lige......måske en telebutik har sådan noget

Kommentar
Fra : tla

Dato : 27-05-03 08:21

BlueTel - stort set alle butikker ligger inde med originale reservedele. Se www.bluetel.dk for den nærmeste.
Teleservice - laver ikke andet end at reparere telefoner og sælge originalt tilbehør. Find den nærmeste på www.teleservice.com

Håber du finder et tastatur...

Kommentar
Fra : _MR_

Dato : 01-06-03 22:44

stadig ikke noget..........HJÆÆÆÆÆÆLP MIG NU :)