/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
låse mappe?
Fra : return
Vist : 449 gange
50 point
Dato : 16-01-12 15:14

hej

har windows vista ,vil høre om når man feks laver en ny mappe på skrive bordet om man kan låse den ,hvis ja hvordan gør man så

og er der ikke også noget med at man kan give en mappe en anden farve end den den har som standard ?

nogen der måtte kunne hjælpe

Accepteret svar
Fra : refi

Modtaget 60 point
Dato : 16-01-12 16:10

På EGET ansvar

http://www.softplatz.com/Soft/Security-Privacy/Encryption-Tools/Free-Folder-Hider.html

Hvis noget går galt er du garanteret på spanden....

Kommentar
Fra : refi

Dato : 16-01-12 16:14
Kommentar
Fra : granner01

Dato : 16-01-12 17:19

Højreklik på skrivebordet - ny mappe. Når mappen er lavet så peg på den og højreklik - egenskaber. Så kan du skrivebeskytte den eller skjule den.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 16-01-12 17:26

Det dur kun hvis du har flere brugere der LOGGER ind...

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 16-01-12 19:41

Det har du ikke ret i Refi, for min mand har Vista og kun sit eget log ind og han har lige gjort det.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 16-01-12 19:45

Ja - du kan godt gøre det - men alle der bruger komputeren UDEN eget login kan gå ind i mappen....

Den er "kun" skjult for andre.....

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 16-01-12 20:41

Ja selvfølgelig jeg tænkte mig ikke om.

Kommentar
Fra : nomore

Dato : 16-01-12 20:43

Lås den med 7ZIP

Godkendelse af svar
Fra : return

Dato : 17-01-12 19:30

Tak for svaret refi.