/ Forside/ Teknologi / Internet / E-Mail / Spørgsmål
10  bentjuul 3460
Print af vedhæftede filer i Outlook 2007
Fra : Lufc67
Vist : 1386 gange
100 point
Dato : 16-01-12 09:02

Hej

Jeg modtager en større mængde mails hver dag med en vedhæftet fil (typisk er det fakturaer).

Er der nogen måde, hvorpå jeg kan printe de vedhæftede filer UDEN at skulle åbne hver enkelt mail og UDEN at selve mailen skrives ud?

Er med på, at man under "Udskriv" kan sætte flueben i et felt så den vedhæftede fil også printes - men det er jo sammen med selve mailen.... Har kun behov for at få printet den vedhæftede fil.

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 16-01-12 09:19

Outlook 2010/2007: Print Email Attachments Without Opening the Message
http://www.technipages.com/outlook-2007-print-email-attachments-quickly.html

Kommentar
Fra : Lufc67

Dato : 16-01-12 09:25

Er med på den løsning, som jeg også skrev oprindeligt, men den printer jo BÅDE mailen og den vedhæftede fil.

Skal kun have den vedhæftede fil printen ud - IKKE selve mailen.

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 16-01-12 09:33

Nå, der står jo ellers at man kan udskrive vedhæftede filer uden at åbne email eller vedhæftelse!

You can quickly print attached files without opening the email or the attachment in Outlook 2010 or 2007

Kommentar
Fra : Lufc67

Dato : 16-01-12 09:45

Korrekt det står der - og det gør løsningen sådan set også, men altså både mailen og filen

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 16-01-12 09:51

Det jo snyd!

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 16-01-12 10:03

Print just the email, just the attachment, or both... $29.95
http://www.howto-outlook.com/addin/sperry_autoprint.htm

Accepteret svar
Fra : Klaudi

Modtaget 100 point
Dato : 16-01-12 10:22

Du kan os lave en Macro der skulle kunne printe vedhæftede filer ud!

Printing All Outlook Attachments
http://compsci.ca/v3/viewtopic.php?t=18926

Godkendelse af svar
Fra : Lufc67

Dato : 16-01-12 10:41

Tak for svarene Klaudi.

Jeg arbejder videre med enten denne macro eller dit tidligere svar.

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 16-01-12 11:44

velbekomme

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 16-01-12 17:24

Men det kan godt være jeg er fatsvag, men jeg højreklikker da bare det vedhæftede og vælger udskriv, så er det da blot det vedhæftede der udskrives og ikke selve mailen.