/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
er det mon et godt tilbud
Fra : hovsada
Vist : 848 gange
100 point
Dato : 15-01-12 09:09

min pc ( xp 64) er ret langsom efterhånden ...har nogen erfaring med dette ?

http://ads.pcoptimizer24.com/mmedia/dk/5569/

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 15-01-12 09:13

Det er fup og svindel, brug CCleaner, det er gratis! eller nogle af de andre gratis optimizer's

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 15-01-12 10:11

Der er 527 ½ programmer der tilbyder en velfungerende computer, og de laver stort set det samme alle sammen, altså rydder op, men de "booster" ikke computeren.
Når ret skal være ret er der enkelte købeprogrammer der gør det bedre og kan pille i enkelte parametre, men langt de fleste kan udmærket klare sig med Ccleaner som Klaudi nævner.

Den bedste måde at få en hurtig manskine på er at formatere og geninstallere hele skidtet, hvis den er meeeget sløv og fejler kan et "booster" program sparke den i graven.

Kommentar
Fra : grow

Dato : 15-01-12 10:23

Du kan prøve Ashampoo Winoptimizer8 i 30 dage. Der er en boost-funktion som du kan prøve. Kaldes: Live Tuner
http://www.ashampoo.com/en/eur/fdl

Kommentar
Fra : Klaudi