/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Nividia Graphic
Fra : ilgp
Vist : 540 gange
100 point
Dato : 13-01-12 15:29

Hej. Jeg vil høre om der er en som kan give mig et råd. Jeg har windows 7 Premium home. I forbindelse med windows opdateringer har jeg et problem. Får at vide at Nividia Graphics er holdt op med at fungere. Så vidt jeg har fundet ud af er det noget med at dette program skal opdateres. Men hvis jeg nu syntes at pc'en fungerer fint uden kan jeg så ikke bare arkivere denne besked? Jeg har ikke en dyt forstand på det og ved ikke hvilket grafikkort der sidder i pc'en. Mvh ilgp

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 13-01-12 15:36

Du kan sagtens arkivere den besked, men den kommer igen og igen og det er skide irriterende. Jeg har selv haft det og kunne ikk efinde en driver der passede til mit grafikkort så jeg ved hvor irriterende det er.
Hvis du klikker på start - højreklikker Computer - klikker på Egenskaber helt i bunden af menuen -Til venstre i menuen helt oppe er der en der hedder Enhedshåndtering. Nu kommmer du ind i et program der viser hvad for hardware du har i. Der finder du dit grafikkort i fanen Skærmkort. Se hvad der står og skriv det her ind så skal jeg hjælåe dig med at lede efter en driver.

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 13-01-12 15:37

Eller ud fra navnet du finder i enhedshåndtering så søg her efter den rigtige driver. Du skal blot vælge ud fra en liste, vælge styre system osv.

http://www.nvidia.com/Download/index.aspx?lang=en-us

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 13-01-12 15:47

Uden at være helt sikkert på det, så mener jeg at grunden til det sker, er at grafikkortet ikke er helt kompatibelt med Win 7, for jeg har afprøvet mit kort der havde samme problem som dit, i en pc med både XP og Vista og der fik jeg aldrig problemet. ???

Kommentar
Fra : alan57

Dato : 13-01-12 17:00

Hvis din pc køre som den skal så lad den være i fred ilgp, især når du ikke har forstand på det og det køre som det skal.
Jeg tror bare hvis du fjerner beskeden vil den komme igen når du starter din pc op igen.
Men hvis det var mig ville jeg lade det være som det er.
alan57

Kommentar
Fra : kivi

Dato : 13-01-12 17:49

prøv med slimdrivers den er rimelig god til at finde drivere

Kommentar
Fra : HansFlap

Dato : 14-01-12 05:32

Du kan gå ind på denne side http://www.nvidia.co.uk/Download/index.aspx?lang=en-uk
og vælge Option 2.
GRAPHICS DRIVERS
og klick ja til at der bliver tjeckket for hvilken Grafik driver du har brug for,
så download den og kør den som Admin.
Så er du opdateret igen.

Kommentar
Fra : edison

Dato : 14-01-12 09:09

http://www.nvidia.com/Download/index.aspx?lang=en-us

hej gå ind på denne side, vælg mulighed 2. altså søg automatiske efter driver, og så er det bare derudaf.

Kommentar
Fra : ilgp

Dato : 14-01-12 09:47

Hej med jer. Jeg har nu været inde på diverse link jeg har fået. Har også fundet ud af at mit grafikkort hedder NIVIDIA Ge Force GT220 og jeg har Windows 7 -32 bit. Så vidt jeg kan se er der ikke inde på Nividias hjemmeside opdatering til Windows7 32 bit, kun 64 bit. Jeg vil prøve at få et lidt mere pckyndig familiemedlem til at komme hos mig når tingene skal gøres, er lidt bange for at få gjort så jeg slet ikke kan bruge min pc. Jeg vender tilbage.

Kommentar
Fra : HansFlap

Dato : 14-01-12 11:06

Mit link jeg gav dig, http://www.nvidia.co.uk/Download/index.aspx?lang=en-uk

og vælge Option 2.
GRAPHICS DRIVERS

gør at der vil blive scannet på din pc så du får den rigtige driver version til din pc.
og selføglig skal du oprette et gendannelse punkt før du installer den nye driver, bare for en sikkerheds skyld.

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 14-01-12 13:17
Accepteret svar
Fra : Fijala

Modtaget 100 point
Dato : 14-01-12 13:18
Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 14-01-12 13:19

HVis du klikker på Fanen Surported Products, kan du se at der er Geforce GT220 nævnt.

Godkendelse af svar
Fra : ilgp

Dato : 15-01-12 23:23

Tak for svaret Fijala. Jeg har fået klaret problemet. Mvh ilgp