/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
Udskiftning af Bas enheder i JAMO SW600
Fra : Markmuss
Vist : 770 gange
50 point
Dato : 13-01-12 00:04

Hej derude - har købt en JAMO SW600 men BASenhederne 10" skal udskiftes. Hvordan finder man nogle der passer.

Accepteret svar
Fra : transor

Modtaget 60 point
Dato : 13-01-12 00:14

Du kan alternativt få repareret gummikanten. Det plejer at være den, der smuldrer bort med tiden.

ellers må du åbne kassen og se typemærkningen på højtaleren og se på nettet om de er til at købe præcis magen til mere. Det duer ikke med noget der bare ligner, med mindre du er en dreven fyr i filtre , tilpasning og faseforhold.

Godkendelse af svar
Fra : Markmuss

Dato : 13-01-12 10:28

Tak for svaret transor.