/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Favoritter
Fra : loberg
Vist : 572 gange
500 point
Dato : 11-01-12 22:20

Jeg kunne godt tæke mig at lave back up af mine fortrukne , favoritter og så kunne lægge dem over på en anden pc . Jeg har prøvet i Explore og så roder de bare rundt. Kan man ikke i Google gøre det nemmere ?

Kommentar
Fra : webnoob

Dato : 11-01-12 22:30

Du bliver nød til og være lidt mere præcis i dit spørgsmål.

Hvilket OS har du? du skriver explorer, er det windows explorer eller internet explorer? Og til sidst og spørger du om man kan gøre det i google, er det chrome du mener?

Accepteret svar
Fra : Klaudi

Modtaget 510 point
Dato : 11-01-12 22:31

Du kan eksportere dem fra browseren, klik på Stjernen Favoritter,
ved siden af Føj til favoritter er en lille pil, klik på den og vælg Importer og Eksporter,
følg vejledningen

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 11-01-12 22:36

Google Chrome, klik på svensknøgle, Bogmærker, Bogmærkeadministrator,
klik på Organiser, klik på Eksporter bogmærker til HTML-fil

Kommentar
Fra : alka

Dato : 12-01-12 11:19

I Google, tager jeg blot en kopi af farvoritter, og lægger over på en anden HDD med øvrige backup/kopier. 20 sek.!

Godkendelse af svar
Fra : loberg

Dato : 12-01-12 14:24

Tak for svaret Klaudi.

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 12-01-12 14:56

velbekomme