/ Forside/ Teknologi / Internet / Andet internet / Spørgsmål
10  stl_s 3378
Facebook
Fra : begga
Vist : 674 gange
100 point
Dato : 11-01-12 19:22

Hej
Kan det på nogen måde lade sig gøre at se hvem der kigger på ens facebookprofil. Jeg efterspørger ikke en brugsanvisning. Vil bare gerne vide det, da jeg måske synes, det vil være lidt flovt, hvis min ekskærenste kan se at jeg tjekker hans profil.

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 11-01-12 19:34

Hej.
Nej det kan du ikke. men du kan gå i indstillinger og sørge at det kun er dine venner der kan se hvad du skriver.

Kommentar
Fra : clou

Dato : 11-01-12 19:34

Hej med dig

nej, der findes ikke et program der kan afsløre det - så kig du roligt videre, du bliver "kun" fældet, hvis du kommer til at kommentere eller trykke "Synes godt om" ved en fejl. Sig nu ikke, at så dum kan man ikke være, men jo det kan man

Clou

Kommentar
Fra : smuller54

Dato : 11-01-12 19:34

ikke at jeg kender svaret lige nu, men vær lige obs på dette:

http://sikkerhed.tdc.dk/publish.php?id=28041

Kommentar
Fra : smuller54

Dato : 11-01-12 19:36

Citat
Du kan ikke se, hvor mange besøgende du har haft!

Som du nok allerede har luret nu, så er det ikke muligt at se, hvor mange besøgende din Facebook profil har haft.

Om denne funktionalitet kommer engang i fremtiden kan slet ikke udelukkes, men indtil facebook selv lancerer denne service, så kan du nok være ret sikker på at der fortsat jævnligt vil dukke sådanne fake apps op fra IT-kriminelle, som går efter nogle hurtigt tjente penge.

http://www.mest-for-pengene.dk/adsl-bredband-internet/facebook-visits-fake-app

Kommentar
Fra : begga

Dato : 11-01-12 19:37

smuller54 Ja det var det jeg også så noget om

Kommentar
Fra : begga

Dato : 11-01-12 19:38

Forøvrigt er det en offentlig profil jeg tænker på

Kommentar
Fra : svendgiversen

Dato : 11-01-12 20:44

Nu er jeg da helt sikker på jeg ikke vil på facebook,
jeg hørte om en eks kæreste der lagde nøgen billeder ud som hævn.

Jeg nøjes med kandu, hvor vi jo mangler grafik , måske er det meget godt?

Kommentar
Fra : grow

Dato : 11-01-12 21:27

Citat
Nu er jeg da helt sikker på jeg ikke vil på facebook,
jeg hørte om en eks kæreste der lagde nøgen billeder ud som hævn.

Hvad hjælper det dig ikke at være på Facebook, hvis din eks. er det?

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 11-01-12 23:34

Der er ingen der kan se at du klikker på en profil. Og der er ingen indstillinger der kan bruges til at registrere det.

Klik bare videre, det er da sjovt at kigge på exens profil.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 13-01-12 13:37

Begga, en af mine venner på FB skriver.... wau jeg kan se der har været 95 inde og se min profil idag, og lægger dette link http://bit.ly/y6UHik jeg bruger ikke selv applikationer, så jeg ved ikke hvad det er.

Jeg har lige spurgt, om man også kan se, hvem der evt. har set med (hvis det altså er rigtigt), men har først lige skrevet til hende nu

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 13-01-12 14:53

Ja man kan se hvor mange der har kigget, men man kan ikke se hvem det er.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 13-01-12 16:14

Granner01, jeg synes det er hurtigt du skifter mening

Citat
Der er ingen der kan se at du klikker på en profil. Og der er ingen indstillinger der kan bruges til at registrere det.

Citat
Ja man kan se hvor mange der har kigget, men man kan ikke se hvem det er

Begga, når det er en åben profil, kan du da bare oprette en ny profil til at "kikke" med, så er der ingen ko på isen