/ Forside/ Teknologi / Internet / Sikkerhed / Spørgsmål
10  molokyle 6481
http://search.bearshare.com/ Afinstall?
Fra : KKrintel
Vist : 693 gange
500 point
Dato : 10-01-12 21:50

Hej Alle

Jeg har en gang for snart længe siden installeret bearshare(fildeling) på min computer. Dette fortryder jeg bitter idag da jeg får denne besked hvergang jeg starter en ny fane op. programmet er forlængst slettet. Jeg fik et råd engang ang. At skrive et eller andet inde i kontrolpanelet, dette hjalp et døgns tid, hvor browseren blev super hurtig men dagen efter var den gal igen
Jeg har Norton installeret på computeren og har forsøgt igennem den at finde noget med Bearshare desværre uden resultat.
Jeg investerer ikke i nogen programmer men kom gerne med alternative gratisprogrammer

HJÆLP

Kasper

Kommentar
Fra : EA_HS

Dato : 10-01-12 21:52

har du prøvet med 'uninstaller' ?

Accepteret svar
Fra : EA_HS

Modtaget 510 point
Dato : 10-01-12 21:53

ups,... glemte link
http://www.revouninstaller.com/

Kommentar
Fra : EA_HS

Dato : 10-01-12 21:58

du kan også prøve at google "how uninstall bearshare",..........
der giver 1.760.000 resultater (0,27 sekunder)---- ...

Kommentar
Fra : KKrintel

Dato : 10-01-12 22:00

Tak for svaret.

Problemet er at jeg ikke ved hvad det er jeg skal afinstallere. Programmet er jo afinstalleret forlængst. Jeg tror måske at det har noget at gøre med min registreringsdatabase

Kasper

Kommentar
Fra : EA_HS

Dato : 10-01-12 22:07

det finder 'uninstaller' (normalvis)
det ligger jo nok ikke under programmer eller kontrolpanel/afinstall programmer, .)
så havde du det nok ikke mere,... men der ligger sikkert nogle rester i reg basen
det burde uninstaller finde.

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 10-01-12 22:11

Installer Malwarebytes Anti-Malware og kør det
http://www.filehippo.com/download_malwarebytes_anti_malware/

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 10-01-12 22:13

Revo Uninstaller finder det ikke hvis det er afinstalleret!
Ellers er det et skide godt program

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 10-01-12 22:22

Eller hent Hijack This,
installer og kør,
klik på "Do a systemscan only" kik listen igennem for bearshare ting og marker dem,
klik på knappen "Fix Checked"
http://www.filehippo.com/download_hijackthis/

Kommentar
Fra : KKrintel

Dato : 10-01-12 22:24

Hej

Jeg har lige installeret Revo og har forsøgt mig lidt frem.....Det ser rigtigt lovende ud, men jeg venter lige til imorgen med at godkende svaret ok!! Computeren får lige lidt tid til at arbejde.

Kasper

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 10-01-12 22:30

Citat
Eller hent Hijack This,
installer og kør,
klik på "Do a systemscan only" kik listen igennem for bearshare ting og marker dem,
klik på knappen "Fix Checked"
http://www.filehippo.com/download_hijackthis/

Godt forslag
Men en rensning bør foretages under overvågning af eksperterne på området.
http://www.spywarefri.dk/forum/

Kommentar
Fra : webnoob

Dato : 11-01-12 00:01

Geninstaller windows.

Kommentar
Fra : dogvillestar

Dato : 11-01-12 09:49

Nu ved vi jo ikke hvilken browser du bruger, men uanset hvilken, så check dine tilføjelses programmer og se om der ikke ligger en Bearshare toolbar, eller andet der har med Bearshare at gøre!!!

Kommentar
Fra : dogvillestar

Dato : 11-01-12 09:53

Mht. til registreringsdatabasen, så hent Ccleaner - http://www.piriform.com/ccleaner/download - Vælg den gratis til venstre - Den er gratis og effektiv!!

Kør først en Rens og derefter en Register fra menuen til venstre - Bare sig OK til at Ccleaner vil slette filer fra dit system! (man kan ikke rydde op uden at slette filer!!).

Kommentar
Fra : dogvillestar

Dato : 11-01-12 09:56

Glemte lige!!

Når du alligevel kører Ccleaner, så klik på --> Værktøjer --> Opstart

Vælg Slet Element, hvis der er linier der indeholder noget med Bearshare!

Kommentar
Fra : alan57

Dato : 11-01-12 11:35

Hej KKrintel, jeg har selv haft problemer med Bearshare og jeg måtte gå ind i min compurter og derefter ind i programmer hvor jeg fandt en kasse med Bearshare som netop ikke var fjernet selv om jeg havde kørt uinstall, så den fjernede jeg så manuelt og det virkede jeg så ikke mere til Bearshare men så prøvede jeg for sjovt at indstall det program som Klaudi, skriver om nemlig http://www.filehippo.com/download_hijackthis/
og det kørte jeg og der var stadigvæk noget af Bearshare i min pc så den klikkede jeg ja til at fjerne og nu er alt fra Bearshare helt væk, mange tak Klaudi og husk alle derude hold jer væk fra Bearshare det giver sku kun problemer.
alan57

Godkendelse af svar
Fra : KKrintel

Dato : 13-01-12 19:06

Tak for svaret EA_HS.