/ Forside/ Karriere / Job / Fjernarbejdsplads / Spørgsmål
10  soeren 0
Bygningmaler i Dubai.
Fra : NickiAndersen
Vist : 348 gange
20 point
Dato : 10-01-12 17:24

Hej alle sammen.

For at gøre en lang historie kort, så møder jeg en pige på nettet for godt 2 år siden og vi har så holdt kontakten til hinanden på både skype og mobil. Så kom endelig tiden hvor jeg var så var så heldig og lykkelig over at få besøg af hende og hendes veninde her i KBH og lad os bare sige at det hele gik som planlagt.

Fantastisk historie.

Jeg er uddannenet Bygningsmaler og har nu leget med idén om at "flytte / arbejde" i Dubai, dog vidste hun ikke om det var muligt at få job som Bygningsmaler i Dubai, er der nogle der har noget information ang. det?

Rejser til Dubai på ferie her til sommer, så måske man kan få kontakt til nogle firmaer / personer dernede, ved ikke rigtig hvordan deres arbejdssystem fungere i forhold til herhjemme.

Jeg takker for forhånd og glæder mig til at høre mere.

Kommentar
Fra : webm

Dato : 10-01-12 18:04

Citat
lad os bare sige at det hele gik som planlagt.

Lad os bare sige du finder ud af det når du rejser på ferie dernede...

Kommentar
Fra : alimak

Dato : 10-01-12 18:23

I Dubai er det pakistanere og indere der arbejder på byggepladser.De arbejder til en sulteløn for os.Men det er måske en god løn for dem at tjene Ca.10kr pr.time.
alimak

Kommentar
Fra : transor

Dato : 10-01-12 18:55

I Betragtning af prisnivauet i Dubai tror jeg nok de får lidt mere . vel hen ad 12 kr/ time.

Kommentar
Fra : transor

Dato : 10-01-12 18:57

Til gengæld behøver de så kun at arbejde mere end den halve fredag. Det gør ikke så meget, for de har både lørdag og søndag til at indhendte det forsømte.

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 11-01-12 10:02

Citat
I Dubai er det pakistanere og indere der arbejder på byggepladser.De arbejder til en sulteløn for os.Men det er måske en god løn for dem at tjene Ca.10kr pr.time.
alimak

Der er også en del philippinere, noget må der komme i kassen da de har råd til at flyve hjem til familien nu og da, men de er vel også meget nøjsomme.

Du kunne jo kontakte det danske Cowi Consult med et kort spørgsmål, ikke om job hos dem da de kun er rådgivende inginører, men de har nok et par tips.