/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
w7favorites
Fra : svendgiversen
Vist : 726 gange
50 point
Dato : 10-01-12 15:54

Kommentar
Fra : svendgiversen

Dato : 10-01-12 16:12

Er nu på med min nye bærbar, men det er lidt småt, hvordan får jeg større fonts??

Kommentar
Fra : webnoob

Dato : 10-01-12 17:27

På XP ligger favoritterne C:\Documents and Settings\{DIT BRUGERNAVN}\Foretrukne

På Vista & 7 ligger de C:\Users\{DIT BRUGERNAVN}\Favorites

Marker dem alle hjøre klik på dem og kopier dem over på en USB

På din Windows 7 maskine skal du så kopiere dem ind i samme mappe som skrevet ovenfor.

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 10-01-12 17:31

Sender dem til dig selv på mail...hvor svært ka' det være.
Svend ...det regnede jeg da med du kunne regne ud....du regner det jo altid ud

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 10-01-12 17:34

Citat
Sender dem til dig selv på mail...hvor svært ka' det være.

Trykker dem frem og tilføj farvoriter.

Kommentar
Fra : svendgiversen

Dato : 10-01-12 17:43

Ja pia, jeg har jo regnet det ud, bruger kandu som mellem lager...

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 10-01-12 17:46

Citat
bruger kandu som mellem lager

Jeg tænkte det nok Svend. Du er en lurendrejer

Kommentar
Fra : svendgiversen

Dato : 10-01-12 17:47

men skulle vide hvor de skal ligge, og det har du webnoob jo nu fotrtalt,

kan du ikke også fortølle, hvordan jeg skifter til lidt større fonts, uden at reducere opløselighed?

Accepteret svar
Fra : webnoob

Modtaget 50 point
Dato : 10-01-12 17:55

Du kan zoome ved at holde CTRL nede og bruge + eller - og 0(nul) til 100%

Kommentar
Fra : bluesky

Dato : 10-01-12 18:26

Hejsa,

Du kan jo blot gå op i Filer (i din nuværende Explorer) og vælge "importer/eksporter" vælg eksporter og derefter at det er dine Favoritter du ønsker at flytte. Derefter et filnavn og læg filen på USB/drev eller CD. Når du har ininstalleret den nye IE går du til samme punkt (Filer- Imp./Eksp.) og vælger import og Vupti ligger alt hvor det skal

Bluesky
P.S. husk dette til næste gang du skal udføre øvelsen Piaskov

Kommentar
Fra : svendgiversen

Dato : 10-01-12 18:28

Tusind tak, det er lige hvad jeg har brug for...

Sorry Pia, vidste du det? Du får points næste gang,

jeg lader det stå lidt endnu, så andre kan få glæde af den gode information,
og også måske nogle af mine bedste link, især inden for slægtsforskning...

>Du kan zoome ved at holde CTRL nede og bruge + eller - og 0(nul) til 100%
Er det noget der kun findes i de nyere windows, ellers har jeg overset noget??

Kommentar
Fra : svendgiversen

Dato : 10-01-12 18:46

Det der nu skete var at hele dette spørgsmål blev min første nye favorites,
så har alle mine lings men også jeres gode råd...

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 10-01-12 18:51

Citat
Sorry Pia, vidste du det?

ja da...har selv haft problemet ... men var for sent ude nu og du havde jo fået svar på dit oprindelige spørgsmål

Godkendelse af svar
Fra : svendgiversen

Dato : 10-01-12 20:39

Tak for svaret webnoob.