/ Forside/ Teknologi / Administrative / MS-Office / Spørgsmål
10  EXTERMINA.. 4373
Sti til arkivmappe
Fra : gm9
Vist : 565 gange
100 point
Dato : 09-01-12 14:10

Kan man ikke i Publisher 2010 lave en fast sti til den mappe hvor man vil have side Publisherfiler liggende - og i givet fald hvordan?

Hilsen

Gert

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 09-01-12 14:22

Jeg ved ikke om det kan gøres ved at oprette en skabelon.

Men den nemme måde er en tom pub liggende i den mappe du vil bruge, og så lave en genvej til den mappe. på skrivebordet.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 09-01-12 14:23

Jo - det gør du i indstillilger faneblad generelt

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 09-01-12 14:25

Citat
Kan man ikke i Publisher 2010 lave en fast sti til den mappe hvor man vil have side Publisherfiler liggende

Det kan man sikkert!

Statistik

Spørgsmål
- Ubesvarede 2
- Besvarede 1
- Annullerede 11
- Slettede 0
Ialt 14

Kommentar
Fra : severino

Dato : 09-01-12 15:09

FLOT STATESTIK
Du kan jo indstille til det drev og mappe, hvor du generelt vil placere disse filer, og så have undermapper, hvor du sortere dem efter indhold.
Det kan du gøre ved alle officepakkens programmer.

Hvis du ikke kan få det til at virke, så kan du da altid læse brugervejledningen!

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 09-01-12 16:18

Men programmet Publisher er lidt specielt og ikke helt i familie med office.

Kommentar
Fra : webm

Dato : 09-01-12 16:44

Citat
Men programmet Publisher er lidt specielt og ikke helt i familie med office.

Hvad hulen er det så i familie med må man da så spørge...

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 09-01-12 18:46

Publisher snakker ikke sammen med de andre office programmer.

Men ja ja - det er da microblød som laver og sælger det.

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 12-02-12 09:08

Nåe ja så annullere man da bare spørgsmålet!
http://www.kandu.dk/Spg160601.aspx

Det forbedrer squ ikke statistikken, det kan gøres bedre!
http://www.kandu.dk/faq.aspx
http://www.kandu.dk/faq.aspx#25