/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
opdatering
Fra : karin42
Vist : 527 gange
100 point
Dato : 08-01-12 17:08

Vi har en pc'er stationær der kører windows xp. Melder at automatisk opdagtering er slået fra og vi kan ikke slå det til,
Hvordan gør vi det .

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 08-01-12 18:24

Der kan måske være noget "snavs" på jeres pc, og prøv at scanne med jeres antivirus program for at se om der skal være noget. Hvilket antivirus bruger i?

Det behøver ikke at være "snavs", men hvor når startede den med at sige at det var slået fra. I kunne lave en systemgendannelse til før det var et problem. Men scan lige for virus og andet først.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 08-01-12 18:38

Start > kontrolpanel > sikkerhedscenter > nu burde du kunne slå opdateringer fra og til.

Kommentar
Fra : trimare46

Dato : 08-01-12 20:02

xp er udgået og bliver ikke opdateret mere.
windows 7 er løsningen

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 08-01-12 20:08

Siden ser da ud til at fungere endnu hos microsoft. Men jeg har ikke været helt der inde, for min XP kan ikke lide at blive opdateret.

Kommentar
Fra : karin42

Dato : 08-01-12 20:40

tak for jeres svar. Problemet opstod da vi havde virusscannet den , så vi kan ikke rigtig komme videre,

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 08-01-12 22:03

Højreklik på Denne Computer på Skrivebordet
vælg Administrer > Tjenester og Programmer
dobbeltklik på Tjenester
find Automatiske Opdateringer, den skal stå på Automatisk og være startet
er den ikke det, dobbeltklik på den og vælg Automatisk og klik på Start
klik OK og luk Tjenester vinduet, virker det så?

Kommentar
Fra : jeanettesmor

Dato : 09-01-12 00:06

trimare46 -

- du vrøvler.

XP bliver stadig opdateret - sidst for få dage siden.

Accepteret svar
Fra : edison

Modtaget 100 point
Dato : 09-01-12 06:42
Kommentar
Fra : webnoob

Dato : 09-01-12 12:01

Citat
xp er udgået og bliver ikke opdateret mere.
windows 7 er løsningen

Hvorfor hele tiden komme med sådanne rygter? XP kan købes som downgrade til 2014 og vil derfor også blive opdateret indtil da. Jeg modtager stadig opdateringer til min XP.

Har du prøvet og gå i kontrol panelet og gøre det den vej fra?

Godkendelse af svar
Fra : karin42

Dato : 09-01-12 12:36

Tak for svaret edison.

så lykkedes det ....tak !

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 09-01-12 12:38

Selv tak!

Kommentar
Fra : edison

Dato : 09-01-12 15:25

du er velkommen..