/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
HTC Incredible S
Fra : Smukke_Ole
Vist : 1079 gange
100 point
Dato : 08-01-12 10:36

Har lige købt et eksemplar af ovennævnte.
Har tidligere haft en SE C510.
Til den "ganle" mobilos var der et program, SE PC Companion, hvor man fra sin computer
bl. a. kunne browse mobilos og kopiere filer til og mobilos.
Findes der et tilsvarende program til HTC'en ?

Smukke_Ole

Kommentar
Fra : g_h

Dato : 08-01-12 10:46

Trådløst eller via kabel?

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 08-01-12 10:50

Brug f.eks. MyPhoneExplore, til wifi, usb og bluetooth
http://myphoneexplorer.en.softonic.com/java

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 08-01-12 11:06

Det mest forhåndværende er jo at søge på hjemmesiden.

http://www.htc.com/dk/help/

Læs også installationsvejledningen

Kommentar
Fra : g_h

Dato : 08-01-12 11:16
Kommentar
Fra : Smukke_Ole

Dato : 08-01-12 11:40

-> g_h

Via BlueTooth

-> Klaudi

Hvor skal det installeres ? PC eller Mobilos ?

Smukke_Ole

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 08-01-12 11:43

på tlf og på pc

Kommentar
Fra : g_h

Dato : 08-01-12 11:48

Prøv lige at kikke på Airdroid, for WiFi er hurtigere end Bluetooth og kræver kun installation på mobilen.
Start app'en og indtast adressen, vist på telefonen i din PC's browser og derefter koden og du kan tilgå hele telefonen på komputeren!!
Har faktisk selv lige installeret den, efter råd fra flere andre brugere! c",)

Kommentar
Fra : Smukke_Ole

Dato : 09-01-12 08:37

-> g_h

Jeg er en gammel novice m. h. t. Smartphones, så jeg har et par yderligere spørgsmål:
Hvad er det for en APP, der skal installeres på mobilos ?
Hvad er det for en adresse, der skal indtastes på PC'en og hvilken kode ?

Smukke_Ole

Accepteret svar
Fra : Klaudi

Modtaget 100 point
Dato : 09-01-12 09:37

Gå ind på Market på tlf, søg efter Airdroid klik hent og installer
den kræver du har sat tlf til wifi, når den er installeret og startet åbner
du din IE browser og skriver 192.168.1.12:8888(kan være en anden adresse)
skriver koden du får når du åbner Airdroid på tlf, og tast OK

Kommentar
Fra : Smukke_Ole

Dato : 10-01-12 07:55

-> alle

Ska' lige på vinterferie, så det varer nok lidt, inden jeg får det prøvet.

Smukke_Ole

Kommentar
Fra : Smukke_Ole

Dato : 17-01-12 09:15

-> Klaudi

Vinterferien er udskudt: jeg skulle lige prøve Airdroid først.

Jeg har installeret Airdroid på HTC'eren, får IP og kode adresse frem på displayet,
meeen når jeg indtaster adressen på min desktop, siger IE, at den ikke kan vise siden.
Hva' ka' det skyldes ?

Smukke_Ole

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 17-01-12 09:45

At tlf ikke har wifi sat til så den kan snakke med pc

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 17-01-12 09:50

Aktivering af Wi-Fi og oprettelse af forbindelse til et trådløst netværk
http://www.htc.com/help/dk/howto_iframe.aspx?id=29460&type=1&p_id=389

Kommentar
Fra : Smukke_Ole

Dato : 17-01-12 09:51

-> Klaudi

Nej, det var ikke det !
Det var en "fejl 40", idet jeg havde fået byttet rundt på to af tallene i adressen.

Smukke_Ole

Godkendelse af svar
Fra : Smukke_Ole

Dato : 17-01-12 09:52

Tak for svaret Klaudi.

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 17-01-12 10:03

velbekomme

Kommentar
Fra : Smukke_Ole

Dato : 17-01-12 13:54

-> Klaudi

Jeg håber, du ikke helt har "forladt" dette spørgsmål, idet der er dukket et nyt op under
min redigering af mine kontakter:
Jeg rejser en del i udlandet, og derfor har alle mine kontakters telefon-numre et
foranstillet "+45", men jeg kan ikke få lov til at indtaste et "+".
Der sker overhovedet ikke en ski. når jeg trykker på den pågældende tast.
Er det noget, du kender til ?

Smukke_Ole

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 17-01-12 15:02

Citat
Er det noget, du kender til ?

Desværre, der sker heller ik' en ski' på min!

Men du kan Cut/Paste et +45 ind i feltet..

Kommentar
Fra : Smukke_Ole

Dato : 18-01-12 09:09

-> Klaudi

Det ska' jeg prøve !

Der er endnu en ting, jeg er faldet over:
Når jeg sletter en kontakt på min desktop, bliver kontakten ikke slettet på mobilos.
Den dukker op, næste gang jeg starter Airdoid og klikker på Kontakter.
Er der eet eller andet, som ska' sættes op ?

Smukke_Ole

Kommentar
Fra : Smukke_Ole

Dato : 18-01-12 09:10

PS Jeg har prøvet både på IE 8 og Firefox

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 18-01-12 10:11

Citat
Når jeg sletter en kontakt på min desktop, bliver kontakten ikke slettet på mobilos

Gør den heller ikke på min!

Det kommer nok senere i en opdatering af programmet!

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 18-01-12 10:20

Hvis du så bruger denne, MyPhoneExplore, til wifi, usb eller bluetooth,
kan man skrive + med +tasten, det er på dansk og man kan tilføje og slette kontakter!

http://myphoneexplorer.en.softonic.com/java