/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Touchpad
Fra : Katriiiiine
Vist : 378 gange
20 point
Dato : 05-01-12 21:52

Hej.
Efter at jeg kar genoprette min computer (Dell XPS M1530) totalt (sat tilbage til fabriksindstillinger) med den Cdrom der følger med til computeren er den blevet meget hurtigere men indstillingerne for min touchpad er væk!

Når jeg går ind i kontrolpanel > Mus mangler der en rubrik i toppen der skulle hede Touchpad, som jeg er 100% sikker på var der, før jeg genoprette min computer.

Garantien på min computer er desværre udløbet så jeg kan ikke komme i kontakt med Dell, så jeg håber der er nogen der kan hjælpe.

Hilsen Katrine

Kommentar
Fra : severino

Dato : 05-01-12 22:08

Du har vel en installations CD og/eller e Back-Up CD ??????

Det er klart at den bliver langt hurtigere.
Altid når du starter din PC op, indlæses hele registreringsdatabasen. Denne Reg-base vokser med tiden, jo mere man installere og surfer på nettet.
Oftest når man afinstallere ting og sager, bliver der sjældent renset ud i Reg-basen.
Det betyder at der skal indlæses en større og større del, før systemet starter. - Hvis der så er ugyldige registreringer, ting som er blevet slettet, så bruger systemet masser af tid på, at konstantere, at disse registreringer nu er ugyldige.

Et godt renseprogram til denne Reg-base, er en rigtig god ting at have. Nogle er bedre end andre.

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 05-01-12 22:14

Prøv om du kan finde den her
http://www.synaptics.com/resources/drivers

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 05-01-12 22:22

eller her
Drivers & Downloads
http://www.dell.com/support/drivers/us/en/04

Kommentar
Fra : webnoob

Dato : 05-01-12 22:37
Kommentar
Fra : Brassovitski

Dato : 06-01-12 15:39

Hej
Prøv at downloade programmet Slimdrivers. Det findes i en gratis version. Når du har installeret programmet kører du en scan, og programmet foreslår så, hvilke drivers der skal opdateres eller evt. mangler helt.
Du kan hente programmet her: http://slimdrivers.en.softonic.com/
Jeg har været udsat for at programmet enkelte gange foresæår opdateringer som så ikke virker, men det sker meget sjældent. Husk at sige ja til at lave et gendannelsespunkt før du køre en installation.

Kommentar
Fra : webnoob

Dato : 21-05-12 16:27

Er problemet blevet løst?

Kommentar
Fra : Brassovitski

Dato : 21-05-12 18:33

NåH1 webnoob. Det er ikke kun mig der glemmer spørgsmål.