/ Forside/ Interesser / Familie & Relationer / Skilsmisser / Spørgsmål
10  pifo 320
Ekstra ordinært børnetilskud?
Fra : mangorossa
Vist : 926 gange
300 point
Dato : 04-01-12 17:18

Jeg er blevet enlig med min 17 årige datter. Jeg er førtidspensionist ( den gamle fra før 2003) Mit spørgsmål er: Kan jeg ikke længere få udbetalt ekstra børnetilskud, eller ekstra ordinært som det vist hed. Jeg har for 11 år siden været alene med børn og der fik jeg det.
Er det sparet væk eller er der nogen der kan hjælpe.

Accepteret svar
Fra : piaskov

Modtaget 310 point
Dato : 04-01-12 17:24

Hejsa.
Prøv at se her i linket.
Det ser ud til at du kan få noget og oven i det ekstra fordi du er FP.
http://www.htk.dk/Boern_og_unge/Tilskud_til_boern/Boernetilskud/Saerligt_boernetilskud_til_pensionister.aspx

Godkendelse af svar
Fra : mangorossa

Dato : 04-01-12 17:27

Tak for svaret piaskov.
Jeg kunne sgutte finde det, tusind tak for hjælpen Pia

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 04-01-12 17:35

Citat
Jeg kunne sgutte finde det,