/ Forside/ Interesser / Fritid / Biler / Spørgsmål
10  Nordsted1 11856
Registreringsattest
Fra : kbe
Vist : 1174 gange
100 point
Dato : 04-01-12 17:13

Hej. Da jeg købte vores WV Touran i 2007 fik vi 2 ekstra sædder monteret i den. Nu sidder jeg og ser på registreringsattesten hvor der står under punkt S.1: Antal siddepladser (inkl. førerens plads) 5

Skal der ikke stå 7? Hvis ja skal jeg så have den omregistreret?

Kommentar
Fra : Cortina01

Dato : 04-01-12 18:17

Du skal da ialtfald have rettet antallet af godkendte siddepladser. Jeg ville i dit sted tage kontakt til nærmeste synshal og rådføre mig med dem.

Accepteret svar
Fra : smuller54

Modtaget 100 point
Dato : 04-01-12 18:30

Citat
Skal bilen til syn efter montering af sæder?

Hvis bilen er registreret med et bestemt antal siddepladser (det står på registreringsattesten), skal bilen efter ændringen synes og godkendes med de nye sæder.

http://www.fstyr.dk/DA/FAQ.aspx

Gå ind under køretøjer på spørgsmål svar- der er et helt afsnit om eftermontering af ekstra sikkerhedsseler og ekstra sæder

Godkendelse af svar
Fra : kbe

Dato : 04-01-12 18:40

Tak for svaret smuller54.