/ Forside/ Interesser / Hus og have / Andet hus og have / Spørgsmål
10  Stouenberg 3232
Boxer
Fra : hellequaade
Vist : 2797 gange
100 point
Dato : 04-01-12 14:21

Hej!
Købte igår et nyt tv med boxer mini abonement... Sælger fortalte at jeg kunne gå hjem og sætte det i og ville være i stand til at se ALLE boxers kanaler i 14 dage...meeeeen uanset hvad jeg gør bliver tvèt ved med at sige at samtlige kanaler er krypterede ...også dem i mini abonementet.. Jeg har vendt og drejet det sk... kort intet hjælper... tvèt siger at der ER fundet et c1 modul.... hvad kan det være..... mon sælgeren tager fejl og alle kanaler først er aktive efter d.11 ?????

MVH Helle

Kommentar
Fra : ferik

Dato : 04-01-12 14:33

tag en kontakt til Boxer

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 04-01-12 14:35

Citat
mon sælgeren tager fejl og alle kanaler først er aktive efter d.11 ?????

Ja netop.... mpg4 starter først den 11.1 og boxers nye kort kører på det

Kommentar
Fra : hellequaade

Dato : 04-01-12 14:38

Ferik....Boxer kan du ik få fat i :-/

Kommentar
Fra : transor

Dato : 04-01-12 16:09

Jeg har købt en Box med kort . Satte den i gang i går. Den viser alle gratiskanalerne og de krypterede, som er beregnet for Danmark. Det vil sige at den ikke viswer de svenske krypterede.

Så det er dit kort, tv eller tv indstilling , som der er noget galt med.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 04-01-12 16:15

Vi købte Boxer i forgårs, og der fik vi besked på, at vi først kunne se alle kanaler den 11, da det først er der de åbner for mpeg4.

Man skal også køre en kanalopdatering efter den 11, nogle steder flytter kanalerne

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 04-01-12 16:52

Kortet skal enten aktiveres i forretningen eller over internettet.

Kommentar
Fra : stilkene

Dato : 04-01-12 17:01

Vores er der intet i vejen med. Det købte vi i dec. måned via deres hjemmeside, og straks efter vi havde modtaget kortet fik vi en mail om at kortet var aktiv, og vi kunne bruge det straks.
Der er intet i vejen for at kontakte dem via hjemmesiden
http://www.boxertv.dk/?gclid=CKLt6_vetq0CFWIntAodRBTdlg

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 04-01-12 17:02

Vi betalte 350 kr. hos forhandleren, og fik så en blanket med hjem, som skulle underskrives, den er så afleveret i forretningen igen, og vi venter så på at modtage en regning på 200 kr.

200 kr dækker for at se tv-kanalerne resten af året. Fra den 11.1 har man så en måned til at få registreret betalingen, ellers lukkes der for kanalerne igen.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 04-01-12 17:17

Jeg gav 350 hos Føtex .................registrerede via computer. = et års TV 2
Det var incl. kortholder.

Kommentar
Fra : hellequaade

Dato : 04-01-12 17:25

jamen i det medfølgende materiale står der INTET om at vi skal på en hjemmeside for at registrerer kortet...tvært imod der står at kortet sættes i modulet som sættes i tvèt og så laver man kanalsøgning og så skulle det virke...men det gør det så ikke!

Kommentar
Fra : Benjamin.Hansen

Dato : 04-01-12 17:29

Prøv aktivering her :
https://www.boxertv.dk/webshop/Shop-Cash-and-carry-direkte/?id=44139&epslanguage=da#!/Indtast+kortnummer

Det kan også skylde at din kortholder ikke er tykket helt ind i dit TV.

Mvh Benjamin

Kommentar
Fra : hellequaade

Dato : 04-01-12 18:53

jamen Bebjamin....der står at modulet er registreret på skærmen...og hvis jeg propper skidtet længerer ind så tror jeg da det går helt galt nu har vi jo altså også stadig de kanaler vi skal bruge...men det var jo det nye der der skulle prøves Tv2 film bl.a...prøver lige med dit link

Kommentar
Fra : hellequaade

Dato : 04-01-12 18:56

hmm prøvede det link og her står der så at kortnummeret ikke er gyldigt..men stadigvæk der står INGEN steder det skal registreres på det papir der fulgte med....

Kommentar
Fra : Benjamin.Hansen

Dato : 04-01-12 18:58

Vender dig kort rigtigt i moduler ?

mvh Benjamin

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 04-01-12 19:03

Eyvind er de 350 kr incl et års "kikkeri"

Som sagt købte vi kortet i en tv-forretning for 350 kr og skulle udfylde papirer og får tilsendt en regning på 200 kr for at kunne se resten af året.

Helle, tror du ikke det hele ordner sig når signalet blive rigtigt den 11.1??? (det tror jeg)

Kan du heller ikke registrerer kortet via pc??

Kommentar
Fra : hellequaade

Dato : 04-01-12 19:08

nej har prøvet via pc.... jo det ordner sig vel...har siddet i tlf kø...det opgav jeg har så mailet...men de siger de har travlt....så jeg er nok ik den eneste :-9

Kommentar
Fra : Benjamin.Hansen

Dato : 04-01-12 19:12

Du har vel været opmærksom på at boxer har 2 forskellige typer af moduler

Hvis dit TV ikke matcher til dit modul, kan det måske være problemet.

Se her http://www.boxertv.dk/produkter/Modtagerudstyr/

mvh Benjamin

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 04-01-12 19:23

TV kanal udbydere og deres håndelangere er næsten værre end brugtbilforhandlere.
Den forretning tar sig godt betalt for at videregive jeres tilmelding pr computer.
De har vel så også samtidig ulovligt forlangt at i skriver personnummer på papirene.

Kommentar
Fra : hellequaade

Dato : 04-01-12 19:29

jeps..... har givet cpr nr :-/.... modulet er jo købt sammen med tvèt...

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 04-01-12 20:02

Køb af TV når det ikke er kontant kan de forlange personnummer til kreditoplysninger.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 04-01-12 21:52

Og tv'et er til mgp4???

Kommentar
Fra : hellequaade

Dato : 05-01-12 07:58

jeg køber sg altid kontant! men jeg tror det med cpr var i forb. men baxer abb. Og JA det er et tv med mpeg 4 Et LG....

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 05-01-12 09:09

Min boxer kan heller ikke se andet endnu.
Det med de gratis kanaler i 14 dage - var det ikke et stykke tid før jul.

Kommentar
Fra : hellequaade

Dato : 05-01-12 09:14

Nej...det sagde de altid fulgte med...altså når det er en pakke...det er vel for at få folk til at tilkøbe mere...

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 05-01-12 09:20

OK - men vi så også alle disse reklamekanaler i 14 dage da vi købte kort og holder i Føtex.
Det var ret træls med alle de reklamer hele tiden. Det får os ikke til at købe mere.

Kommentar
Fra : prosat

Dato : 05-01-12 22:34

Måske et dumt spørgsmål, hvilke antenne bruger du til at modtage tv, købte selv igennem Digi tv kort samt ca modul 1 uge før jul, i med skittet ingen signal, op på loftet og mont en digi tv antenne med forstærker, efter at ha' just. antenne fuld huld igennem (incl. 14 gratis kanaler), vær opmærksom på hvor din antenne peger imod (signal styrke - signal kvalitet) der er noget med at hvis man bor uden for en vis km afstand skal der helst være forstærker i antennen.

Prosat

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 05-01-12 22:55

Jeg tror ikke på at kanalerne virker rigtigt før efter den 11... Helle du kan da også ringe og spørge en tv-forhandler, de kender også til boxer

Kommentar
Fra : stilkene

Dato : 06-01-12 06:50

Hvis du har købt dit kort i et supermarked skal det aktiveres inden brug, -og detstår, og kan gøres på denne side.
http://www.boxertv.dk/?gclid=CKLt6_vetq0CFWIntAodRBTdlg

Kommentar
Fra : stilkene

Dato : 06-01-12 06:53

Så du har ikke gidet se på linket som jeg har sendt dig tidligere. Men interessant er det.

Kommentar
Fra : hellequaade

Dato : 06-01-12 08:22

Jo jo jeg har været på linket! det hjalp bare ikke ;-(
Ja jeg har en gammel antenne på taget jeg bor midt på Djursland.... ved sg ik hvor jeg modtager signal fra...Søsterhøj? Hadsten?

Jeg ringede til Elgiganten igår hvor jeg har købt både tv og Boxer.... de mener det er modulet den er galt med.... det underlige er nemlig også at NÅR modulet sidder i tvèt så tager det 2min HVER gang man skal skifte kanal(altså dem man kan se uden kort)... altså det tager 2 min for at søge en ny kanal,,,er kortet ikke i så er alt som det plejer.

Kommentar
Fra : stilkene

Dato : 06-01-12 09:49

Du må jo have en god tålmodighed, jeg kunne ikke bære at det ikke var løst nu.
Jeg mener at have hørt at mpeg4-signalet krævede lidt bedre signal end mpeg2, så det kunne være dit antennesignal som ikke var godt nok, -så der var en mulighed for at en "antennemand" kunne måle dit signal og hjælpe dig, -men det koster, - er min erfaring at have de professionelle på besøg.
Vrid din hjerne og tænk om du har en ven der har apparatet til at måle det.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 06-01-12 09:53

Stilkene, mpeg4 signalet tages først i brug den 11

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 06-01-12 09:58

Ramasjang og DR HD er da vist MPEG4...............tror jeg nok.

Kommentar
Fra : hellequaade

Dato : 06-01-12 10:45

ja ramasjang ogDr HD er mpeg 4 og dem kan vi sagtens ta med andre tv i huset...så nej ikke et antenne problem
Tror altså ik jeg er specielt tålmodig.... men specielt nærrig men nu tager jeg ud med mit modul og så putter vi det i rø... af et tv i butikken...så vil det vel vise sig om fejlen ligger der

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 06-01-12 10:59

Men altså mit modul kan ikke se nogle ekstra kanaler.

Kommentar
Fra : hellequaade

Dato : 06-01-12 14:49

Her er sidste nyt! Mit modul var defekt....altså ikke selve kortet...nu kører skidtet
De kort som man hor købt UDELUKKENDE med tv 2 skal aktiveres på boxers hjemmeside og det kan først lade sig gøre efter d. 11 da kortet jo ik virker før

Tak for alle gode input....ved sgu ik lige hvem der fortjener de der point..... er der nogen som går voldsomt op i det så sig til...men KUN en ka jo få! Ha en fantastisk god weeekend!!!

MVH Helle

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 06-01-12 14:54

Citat
De kort som man hor købt UDELUKKENDE med tv 2 skal aktiveres på boxers hjemmeside og det kan først lade sig gøre efter d. 11 da kortet jo ik virker før

Jeg købte altså mit kort i December hos Føtex og aktiverede det da jeg kom hjem.

Men der er måske forskellige kort.

Kommentar
Fra : stilkene

Dato : 06-01-12 15:03

Jeg bestilte mit på deres hjemmeside, og ønskede kun TV 2, det er så det jeg har betalt for, og har fået 14 dage oven i hatten med den store pakke. Og det virker sgu`.

Kommentar
Fra : hellequaade

Dato : 06-01-12 15:39

Så er jeg bare blevet fejlorienteret .... dr står godt nok man kan aktiverer kortet ned det amme på coveret.. men at abonnementet først starter d.11 SORRY!

Kommentar
Fra : prosat

Dato : 06-01-12 21:47

Hallo, det Boxer garantere virker, har ikke en dyt med 11.1.12 at gøre.

Det vores Kandu kammerat har været ude for er et dårligt modul, så er den ikke længere, man skal ha' et tv som er klar til det nye signal Mpeg4, så køre det.

Hvis det kan hjælpe nogen så er der et kanon billed kvalitet på signalet fra boxer, (tager ikke imod penge fra boxer) det man skal huske er at, det eneste det kræver er en god antenne.

God weekend

prosat

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 07-01-12 09:35

Nå nu har boxer medarbejderne vist også fundet ind til Kandu.
Boxer bruger mere energi på at reklamere og bortforklare end på at opretholde et godt produkt.
Kig på http://www.trustpilot.dk/review/www.boxertv.dk

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 11-01-12 12:15

Her sagde tv'et også noget med at det var krypteret - men efter at have vendt kortet rigtigt virker det som det skal

Kommentar
Fra : stilkene

Dato : 11-01-12 12:30

Her til morgen og stadig her over middag er vores TV2-signal ude, men alle i pakken kanaler er intakte. Jeg har talt med Boxer og de siger TV2 har et problem med at få det omstillet.det syntes jeg er noget amatøragtigt pis.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 11-01-12 12:39

Burde det så ikke være alle TV2 kunder der havde det problem??

Da først kortet blev sat rigtigt i, var det helt ok

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 11-01-12 12:46

Ok Stilkene, vi prøvede nok senere end dig??

Boxers TV 2-problemer løstAf: 11/01/2012 09:36 | Danmark Onsdag er TV 2 blevet til betalingskanal, og det har givet TV-udbyderen Boxer masser af nye kunder, der gerne vil beholde kanalen. Men tekniske problemer onsdag morgen betød, at flere Boxer-kunder alligevel ikke kunne se TV 2, oplyser TV-udbyderen på sin hjemmeside.

Problemet, som blev løst op ad formiddagen, skyldtes, at omlægningen til det nye MPEG4-signal endnu ikke var helt gennemført, og det betød, at kunderne ikke kunne finde TV 2 på den normale kanalplads 2, at kanalerne havde byttet plads, eller at kunderne slet ikke kunne se nogen af deres kanaler.

Forbrugerprisen på TV 2 er 10 kroner om måneden plus moms, CopyDanafgift og evt. distributionsafgift. Forbrugerprisen på TV 2 varierer således afhængigt af, hvordan man modtager signalet.

BNB

Kommentar
Fra : stilkene

Dato : 11-01-12 13:33

Jeg har fået TV2 nu, -men har mistet 2 lokalkanaler som jeg tidligere har haft. Man har på disse kanaler på det sidste oplyst at de efter i dag skulle udvide sendetiden som gratiskanal, og de er forsvundet.
Jeg prøver at kontakte vores lokalstation TV2, og ser om jeg kan få en forklaring.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 11-01-12 18:41

Jeg vendte det også forkert.

Hvem kunne vide det ......................der er 3 forkerte muligheder og een rigtig.

Og så er der en kanal med boxerfjolset som bare sige at man kan ringe - elendig service.

Nå men nu virker det da - så skal der bare prøves i min boxergodkendte dual HD optager.

Kommentar
Fra : stilkene

Dato : 11-01-12 23:47

Jeg har nu fundet de tabte kanaler, -de var flyttet hen på programnumre over de hundrede. -Der har jeg aldrig før haft noget liggende.
Man vænner sig jo nok til det en gang.

Kommentar
Fra : hellequaade

Dato : 12-01-12 11:30

Ja og ikke så snart er man blevet et problem kvit før det næste melder sig :-/.... nu skulle jeg så ha et kort fra Kvickly til at virke på sønnes Samsung.... men nej nej.... ka IKKE få l..... til at virke...for fanden det tar bare tid det her skidt!.....OG ja det er aktiveret og virker fint på de andre tv.... ÆV!

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 12-01-12 11:43

Helle, så kan vi starte forfra, summen af problemer er konstant

Og hans tv er med mpeg4?? og kortet vender rigtigt?? osv

Kommentar
Fra : hellequaade

Dato : 12-01-12 11:57

ha ha Nordsted1... ja jeg syns sg alt er prøvet men igår aftes var jeg alt¨å ved at være grundigt træt af al det her pis :-/.... det er som om tvèt ikke læser modulet.... men nu vil jeg gå op og forsøge igen igen....

Kommentar
Fra : hellequaade

Dato : 12-01-12 12:33

SÅ virker skidtet på sønnikes værelse også.... lige et par kanalsøgninger mere... så manglede tv2 som den enste....nå så var den på kanal 110...og ..pludselig skiftede den plads til kanal 2 UDEN jeg pillede ved det.... ja ja God dag til jer alle derude

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 12-01-12 12:38

Tillykke og nyd det så længe det varer

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 12-01-12 13:56

Og så lige alle de gratis kanaler her i 14 dage.