/ Forside/ Interesser / Hus og have / Hus og have / Spørgsmål
10  trimare46 9702
Espressomaskine
Fra : sfl17
Vist : 2707 gange
25 point
Dato : 03-01-12 19:17

Hej,

jeg har købt en espressomaskine i Aldi, der påstås at passe til alle slags kaffepuder, der er Ø 65 m.m.
Hvor kan man købe netop denne størrelse? Mærket er underordnet :)

Mvh.
sfl17

Accepteret svar
Fra : pifo

Modtaget 35 point
Dato : 03-01-12 19:32
Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 03-01-12 20:26

Jeg har købt større mængder fra www.kaffepuder.dk

Har dog fundet nogle ret billige i Lidl, "Monte Santos" til 17,95 for 20 stk som ydermere smager ret godt.
Undgå Coop og Spars eget mærke.............man kan lige så godt stikke tungen ud af vinduet

Hold øje med udløbet i pudeholderen, stopper det til kan der komme overtryk i maskinnen der gør at den ikke kan åbnes, men den letter selv trykket...........indenfor et tidsrum mellem 2 tmer og 2 uger

Kommentar
Fra : sfl17

Dato : 03-01-12 20:38

@ LuffeA: Har du også denne maskine fra Aldi (Lifetech), eller snakker du bare generelt om Ø 65 mm? Skal bare lige være sikker
Mvh. Kaffenørden ;)

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 03-01-12 21:10

Næh, jeg har denne her:

http://hjem.dk/bolig/koekken/koekkenmaskiner/kaffemaskiner/obh-kaffemaskine-cafe-invento-boerstet-staal.aspx
Jeg startede med en Phillips, men min bedstemor på 92 pyntede mere i køkkenet end den maskine

Kommer Du rigtigt i gang vil jeg anbefale at købe opbevaringsdåse (r) til puderne fra hjemmesiden, kaffen holder smagen meget længere og der sidder en dims under låget som man løfter op i så man ikke skal hælde puden ud.

The vil jeg ikke anbefale at brygge i maskinen, de næste par kopper kaffe derefter kommer til at smage af the

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 03-01-12 21:32

Øv, jeg ser nu at det sted jeg handlede før er lagt ind under kaffekompagniet med lager i DK.

Mit blev sendt fra Holland, der kunne de godt finde på at snige nogle hollandske småkager eller chokolade gratis med i kassen hvis man købte for en tusse.

Tilmeld Dig nyhedsbrevet, de sælger nemlig sommetider datofølsomme partier med rabatter på 25-50 %

Godkendelse af svar
Fra : sfl17

Dato : 28-01-12 10:25

Tak for svaret pifo.