/ Forside/ Interesser / Hus og have / El-installationer / Spørgsmål
10  Bassebo 2677
hvad er indskud til elforsyning i NVE´s
Fra : bentwilly
Vist : 571 gange
42 point
Dato : 03-01-12 12:12

Har været på NVE´s hjemmeside, man siger her ikke noget om hvad tilslutningsafgiften er. Er der nogen her der ved det eller ved hvor jeg kan få det oplyst - der er immer optaget ved opringning...

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 03-01-12 12:14
Kommentar
Fra : trimare46

Dato : 03-01-12 13:24

du betaler et fast beløb pr ampere du får ind i huset. jeg mener det normale er 35 amp.

Kommentar
Fra : Klaudi