/ Forside/ Interesser / Fritid / Lystfiskeri / Spørgsmål
10  arne.jako.. 660
Fiskeri omkrin Aalborg
Fra : winther
Vist : 4563 gange
90 point
Dato : 23-11-01 20:12

Hej, er der nogle der kender nogle gode fiskevande/pladser i og omkring Aalborg og opland. Både sø, å og kyst/mole fiskeri har interesse. Håber nogle kan hjælpe.

Winther.

Accepteret svar
Fra : briani

Modtaget 100 point
Dato : 23-11-01 20:37

tillæg til mit svar
der har været et indlæg tidligere i kandu om fiskepladser i ålborg,her er virkelige en masse mugligheder
http://www.kandu.dk/dk/news/77658/groupid/20213
Brian

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 23-11-01 20:22

"winther" <winther.news@kandu.dk> skrev i en meddelelse
news:N5xL7.3288$TN1.266785@news000.worldonline.dk...
> Hej, er der nogle der kender nogle gode fiskevande/pladser i og omkring
> Aalborg og opland. Både sø, å og kyst/mole fiskeri har interesse. Håber
> nogle kan hjælpe.

Åer:
Lindenborg Å, Skibsted-Lyngby Å, Lerkenfeld Å, Simested Å, Trend Å,
Bjørnsholm Å, Binderup Å, Hasseris Å, Kjærs Mølle Å, Ry Å.

Søer:
Navn Sø, St. Økssø, Mossø, Madum Sø, Horneks Sø, Lillesø, Birkesø,
Horsedammen, Klokkerholm Møllesø, Godthåb Sø, Svanesøerne i Svenstrup plus
en del mere eller mindre moser og mergelgrave.

Put & Take søer:

Hvorupgård Fiskesø, Nørholm Fiskepark, St. Restrup Fiskepark, Himmerlands
Fiskepark, Gunderup Fiskesø, Søttrup Fiskepark, Blokhus Fiskepark,
Serritsslev Fiskepark.

Saltvand:

Limfjorden fra Hals til Løgstør ellers molerne i Hanstholm og Hirtshals.

Hmmm....mon jeg har glemt nogen ??

--
Venligst
Finn Jensen

Kommentar
Fra : briani

Dato : 25-11-01 18:08

hej Winther
Du må meget undskylde men har jeg misforstået dit spørgsmål?siden du afviser mine svar
der er også kommet en hel del gode steder fra Finn Jensen,om diverse fiske steder i og omkring Ålborg
MVH Brian

Godkendelse af svar
Fra : winther