/ Forside/ Teknologi / Hardware / Mac / Spørgsmål
10  EXTERMINA.. 750
kan ikke lukke mac book ned
Fra : elsecharm
Vist : 695 gange
100 point
Dato : 02-01-12 21:15

min mand har lige installeret hotmail og gmail så han kan bruge mac's email program.. nu kan han hverken lukke email programmet ned eller computeren. Den viser hele tiden at man først skal lukke emailen ned.. inden man kan lukke computeren. Selv manuelt kan den ikke lukke ned.

Kommentar
Fra : elsecharm

Dato : 02-01-12 21:16

ok .. lukker spørgsmålet... han har lige lukket computeren ned. :)

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 02-01-12 21:40

ha ha vent bare

Kommentar
Fra : elsecharm

Dato : 02-01-12 22:27

hej Teil .. hvad mener du med haha, vent bare ?? Vil der fra nu af ske mystiske ting og sager med hans mac book?? Hvis der gør så vender jeg tilbage til mediet her

Kommentar
Fra : Betty Boop

Dato : 02-01-12 23:02

Jeg har også min hotmail på min mac og har ikke haft problemer med at lukke hverken program eller mail konto

Kommentar
Fra : elsecharm

Dato : 03-01-12 00:09

Hey Betty Boop .. iorden for dig det bare virker..

Kommentar
Fra : Parti

Dato : 04-03-12 16:38

hvis det sker igen næste gang, så skal du åbne aktivitetsovervågning og markeret programmet og trykke afslut, så lukker den programmet som normalt ikke kan lukkes.