/ Forside/ Interesser / Hus og have / Hus og have / Spørgsmål
10  trimare46 9702
Køb af kædesav.
Fra : jesper.s
Vist : 830 gange
100 point
Dato : 02-01-12 11:41

Hej.

Jeg skal købe en kædesav, som skal bruges til fritidsbrug. Jeg vil købe en benzindrevet. Jeg har set denne på QXL:

http://www.qxl.dk/pris/vaerktoej-byggematerialer/vrktj---maskiner/save-rundsave--stiksave-mm/diverse/benzin-motorsav-kaedesav-3-0-hk-45cm-svaerd/v/an665242272/

Nu er mit spørgsmål om den er noget værd?

Godt nytår til alle.

Accepteret svar
Fra : Jan4100

Modtaget 100 point
Dato : 02-01-12 12:55

Jo den ser god nok ud ligner en kopi af husqarner

Kommentar
Fra : svendgiversen

Dato : 02-01-12 14:07

men se da først udbuddet eksempelvis her:

http://www.kelkoo.dk/ss-k%C3%A6desav.html

Kommentar
Fra : svendgiversen

Dato : 02-01-12 14:10
Kommentar
Fra : rotw

Dato : 02-01-12 15:41

Jeg synes 6,4kg er meget tung af af en sav

Kommentar
Fra : sverola

Dato : 02-01-12 16:35

Det er uden tvivl en sav som er god nok til fritidsbrug.. Men.......Jeg mener at denne er lidt vel stor og tung til alm. fritidsbrug.
Jeg købte for en del år siden en Husqvarna ( 18" )til brænde produktion.Det var og er stadig en fin sav til at dele det op med i savbukken ,men til brug ude i skoven har jeg nu anskaffet mig en 13" og letter sav til fældning og kvistning.Den store brugen jeg til store træer og deling af tykke stammer.
Så mit råd er : køb en mindre model hvis ikke du skal bruge den til supplerende styrketræning
Mvh
sverola

PS : skal du have denne sav længe og stadigvæk bruge den ,ville jeg nok have gået for et kendt mærke .Evt. en nyere brugt .

Godkendelse af svar
Fra : jesper.s

Dato : 03-01-12 07:50

Tak for svaret Jan4100.