/ Forside/ Teknologi / Internet / Andet internet / Spørgsmål
10  stl_s 3378
Facebook
Fra : bjarnebr
Vist : 892 gange
100 point
Dato : 02-01-12 01:58

Hvordan gør man sin Facebook profil usynlig for alt og alle?
Den må kun kunne ses af mig, og det må ikke være muligt at finde den ved en søgning, det må heller ikke være muligt at slå noget op på min væg.

Kommentar
Fra : bevi54

Dato : 02-01-12 02:38

så hold dig fra at benytte den, men så vidt jeg har læst i forskellge forum skal du finde dine indstillinger . jeg vil tro du skal annulere de fleste indstillinger, så du kan have den privat.
Jeg er ikke bruger, for jeg vil ikke have hængt en sådan facade på mig.

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 02-01-12 03:25

Foroven til højre lige efter hvor der står startside er der en pil - tryk på den og vælg kontoindstillinger.

Den side du kommer ind på vælger du helt til venstre menupunktet Sikkerhed.

På den nye side under sikkerhedsindstillinger nederst kan du deaktivere din konto.

Kommentar
Fra : bjarnebr

Dato : 02-01-12 10:17

Jeg vil ikke deaktivere kontoen, men kun gøre den usynlig.

Accepteret svar
Fra : Betty Boop

Modtaget 100 point
Dato : 02-01-12 11:53

du skal trykke på "pilen" lige efter startsiden og gå ind i Privatindstillinger

der skal du ind i brugerdefineret og der kan du gør det synligt "kun for mig"

Har ikke prøvet det selv, men prøv det

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 02-01-12 12:24

Citat
det må ikke være muligt at finde den ved en søgning

Det tror jeg kun er muligt ved deaktivering af din konto...............

Kommentar
Fra : k1975

Dato : 02-01-12 15:25

De personer, som kender dit navn, vil kunne finde frem til dig på FB , de skal bare på nettet søge efter dit navn.

Hvorfor dog have en profil på FB, hvis den skal være usynlig ????

Vil du have mulighed for at "snage" i dine venners privatliv, mens dine venner ikke må snage i dit????

Hvorfor vil du være usynlig?

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 02-01-12 18:11

en pointe måske

Kommentar
Fra : bjarnebr

Dato : 02-01-12 19:56

Jeg er medlem af en lukket gruppe, som jeg skal kunne følge med i, men jeg ønsker ikke at andre skal kunne se eller finde mig.

Kommentar
Fra : k1975

Dato : 03-01-12 14:10

Så må du oprette en bruger under et dæknavn, så ingen kan finde frem til dit oprindelige navn.

Men det er da lidt underligt, at du ikke vil stå ved dine interesser.

Godkendelse af svar
Fra : bjarnebr

Dato : 09-01-12 16:16

Tak for svaret Betty Boop, jeg har prøvet forskelligt, men til sidst fandt jeg den pil du mener og så virkede det oven i købet.