/ Forside/ Interesser / Hus og have / Hus og have / Spørgsmål
10  trimare46 9702
CA og eller CAM moduler
Fra : lham
Vist : 793 gange
200 point
Dato : 31-12-11 18:41

Aldi sælger DVB-T tuner
http://www.aldi.dk/aldi_fra_onsdag_den_04012012_48_84_879_5.html

Der står den har CI inteface.og man skal tilkøbe Boxer godkendt CA modul og Boxer kort for at kunne se TV2

Har lige bestilt et CAM modul og boxer kort i en tilbudspakke fra Bilka for at spare fragten her i 2011.

http://www.bilka.dk/Elektronik/TV/Boxer-CAM-modul-og-TV2-abn-sampak--01092000000(Purchase_Other_DS)?pfdatetime=2011-12-30T01:00:52&pf=edbpriser

Nu kommer jeg i tvilv om CA og CAM er det samme eller jeg skal returnere Bilka tilbuddet.
.
Vil Bilkaproduktet virke på Aldi tuneren -passer modulet i CI interfasen og er det Boxergodkent ?

Accepteret svar
Fra : prosat

Modtaget 200 point
Dato : 31-12-11 20:21

Dit spørgsmål kan besvares med et Ja, dun indsætter dit ca modul og i den sætter du kortet i, efter et par sec. er dine Boxer kanaler åbne, normal er alle kanaler fra Boxer åbne 14 dage derefter de kanaler som du har bestilt.

Har du en fladskærm med kortlæser og som også er tilsluttet signalet DVB-T, kan ca - modul også bruges, der sider en kortlæser som regel i siden på skærmen.

Ca modulet som du har købt virker kun til boxer kanaler.

Prosat

Godkendelse af svar
Fra : lham

Dato : 02-01-12 12:00

Tak for svaret prosat.
Efter jeg havde stillet spørgsmålet fik jeg øje på at k-m-s havde stillet et lignende spørgsmål som der desværre er ved at gå forvirring i

Kommentar
Fra : prosat

Dato : 06-01-12 21:53

Ok, good luck

Prosat