/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Politik / Spørgsmål
10  ans 2208
Hvorfor vil Helle holde lønnen i ro?
Fra : PeterTheisen
Vist : 435 gange
10 point
Dato : 30-12-11 11:19

Statsminister Helle Thorning-Schmidt vil have fagbevægelsen til at holde lønnen i ro.

Dette er ellers stik imod traditionel socialdemokratisk politik, der går ud på, at skatter og afgifter skal stige, og at vi skal have flere offentlige udgifter.

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 30-12-11 11:20

Hvorfor dit og hvorfor dat, hvorfor blir' du ved med dit pjat

Kommentar
Fra : netop

Dato : 30-12-11 11:25

Hvorfor tror du selv at det forholder sig som det gør?

Accepteret svar
Fra : granner01

Modtaget 20 point
Dato : 30-12-11 11:49

Fordi Danmark ikke har råd til de høje lønninger. Generelt skal den høje løn ned for at vi kan få samfundet på fode igen. Og her tænker jeg ikke på dem der får mindsteløn.

Godkendelse af svar
Fra : PeterTheisen

Dato : 30-12-11 12:12

Tak for svaret granner01.

Kommentar
Fra : nosunshine5

Dato : 30-12-11 12:14

Men det er netop dem med mindsteløn der får fornøjelsen.

De kære i bestyrelser og fine titler, hiver bonusser hjem og så kan det være lige meget.

De har jo også travlt med at få lønnen ned.
Moral er godt. Men dobbeltmoral betaler dobbeltså godt.