/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Repair windows
Fra : Ateisten
Vist : 300 gange
25 point
Dato : 29-12-11 05:41

Jeg vil godt have repareret min windows,og jeg har den originale windows 7 ultimate,men når jeg sætter min cd i vil den kun installere igen,hvordan får jeg repair frem,jeg har prøvet det før,men kan ikke huske hvordan man gør,håber i kan hjælpe mig...På Forhånd Tak og Godt Nytår

Kommentar
Fra : nomore

Dato : 29-12-11 06:46

Åben kommandopromt og indtast sfc /scannow

Kommentar
Fra : nomore

Dato : 29-12-11 06:48

Sletter alle systemfiler der er opdateret, siden første gang du installerede win7

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 29-12-11 09:01
Kommentar
Fra : webnoob

Dato : 29-12-11 13:18

http://peecee.dk/upload/view/343088
Når du når til det vindue jeg har postet et billede af her, så skal du vælge repair nede i venstre hjørne. Det er vigtigt at du vælge det samme sprog som da du installerede windows første gang.

Kommentar
Fra : webnoob

Dato : 21-05-12 16:00

Er problemet blevet løst?

Kommentar
Fra : webnoob

Dato : 26-07-12 21:15

Stopper med at abonnere.