/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
kage
Fra : Brommi
Vist : 655 gange
10 point
Dato : 28-12-11 08:04

Jeg bagte en kage i går.. men den smagte ikke godt, hvorfor det ?

Accepteret svar
Fra : werter

Modtaget 20 point
Dato : 28-12-11 08:57

Du skulle have ladet andre bage den!
Er det svar nok?

Kommentar
Fra : swarn

Dato : 28-12-11 09:44

Det er jo godt nok ikke meget du oplyser om hvad det er for en kage du har bagt, så kan du da ikke forvente et svar du kan bruge til noget

Kommentar
Fra : swarn

Dato : 28-12-11 09:48

Du skal lige ha lidt fra din egen profil hvor du skriver:
Citat:Husk. Der findes ikke dumme spørgsmål, men kun dumme svar.

3 ting jeg hader!
1, Folk der kommer med ubehøvlede kommentarer som intet har med emnet at gøre!
2, Folk der smider et link til et spørgsmål uden at skrive en dyt om hvad det er!
3, Tips hvor der kun er et link uden beskrivelse af hvad det er! Citat slut

Kommentar
Fra : transor

Dato : 28-12-11 09:59

Det er da et meget fint spørgsmål og svaret er enkelt nok.

Den smager ikke godt, fordi den har en dårlig smag.

Sådan står der i nissernes store bog, og det stemmer med grønspættebogen.

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 28-12-11 10:01

dumt spørgsmål

Kommentar
Fra : webm

Dato : 28-12-11 11:13

Det er muligt der ikke findes dumme spørgsmål, men dermed ikke fortalt om den der spørger...

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 28-12-11 11:18

Jeg ville heller ikke spise kagen hvis Du har taget fejl af chokoladeglasuren og resten af andesovsen fra juleaften.

Godkendelse af svar
Fra : Brommi

Dato : 28-12-11 19:25

Tak for svaret werter.

hehe. så sandt, så sandt