/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Andet telekom. / Spørgsmål
10  Kortoverv.. 810
Digitale kanaler forsvinder helt fra mit
Fra : 0463
Vist : 760 gange
100 point
Dato : 26-12-11 19:58

Jeg er indehaver af et tv fra sony KDL32EX500AEP, som jeg har været glad for indtil nu.

Når jeg har indlæst de digitale kanaler, og lagt dem i den rækkefølge jeg vil have dem liggende i,
går det ikke lang tid, inden de ligger spredt lige fra kanal 1 til 999.
så sent som idag har jeg lagt dem i rækkefølge, og 5 tmer senere ligger de igen spredt.
Hvordan løser jeg det problem, jeg går ikke ud fra yousee arbejder med at flytte rundt på kanaler d.26/12 (De analoge kanaler ingen problermer med)

På forhånd tak

Accepteret svar
Fra : granner01

Modtaget 100 point
Dato : 26-12-11 23:03

Jeg synes også de digitale kanaler flytter lidt rundt, men mine har dog været stabile siden den sidste store opdatering fra TDC for ikke så længe siden. Også mine analoge kanaler ligger fast. Men dem får jeg fra en antenneforening.

Godkendelse af svar
Fra : 0463

Dato : 06-01-12 23:42

Tak for svaret granner01.

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 06-01-12 23:53

Selv tak. Men har det hjulpet? Hvis ikke så henvend dig til der hvor du købte det, de ved hvad du skal stille det til.