/ Forside/ Teknologi / Internet / Andet internet / Spørgsmål
10  stl_s 3378
Hvad er det for en advarsel?
Fra : o.v.n.
Vist : 729 gange
100 point
Dato : 23-12-11 20:14

Den stod på skrivebordet her efter spisetid, jeg havde været væk fra computeren cirka 3-4 timer Firefox var åben men ikke på nogen sider med blogspot eller Google eller Youtube som er blandt de nævnte i advarslen, er det browseren som har sendt advarslen eller hvor kommer den fra?
http://peecee.dk/upload/view/342486

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 23-12-11 20:19

hmm mystisk, tænke tænke, kunne det være en udefra der har forsøgt at logge på din pc

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 23-12-11 21:57

Har du sat den til at holde øje med om en blog som du følger.

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 23-12-11 22:06

Jeg blogger ikke og har ikke sat nogen til at holde øje med noget overhovedet

Accepteret svar
Fra : EXTERMINATOR

Modtaget 100 point
Dato : 23-12-11 23:01

1. det er FF der informerer dig
2. det er en advarsel om forkert brug af certifikat
3. det er fremkommet ved forbindelse til en sikret side (HTTPS://)
4. certifikatet tilhører Google

altså:
enten har du selv eller et program på din maskine forsøgt at kontakte en sikret side via FF og så har FF advaret om at der er noget galt.

Kig i historikken, så burde du kunne se hvilken side der er forsøgt tilgået

Kommentar
Fra : EXTERMINATOR

Dato : 23-12-11 23:05

hvis du ikek lige kan finde noget i historikken så er det mest sansynlige at det er en af de sider du havde åben der er en fejl på.
f.eks. en forkert henvisning til google-analytics

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 23-12-11 23:49

google-analytics bliver blokeret i mine Firefox, måske kan det forklaringen?
Jeg havde i formiddags været på flere Youtube sider, men da kom der ikke nogen advarsel om fejl certifikat, fejlen kom mindst 6 timer efter besøgene

Godkendelse af svar
Fra : o.v.n.

Dato : 24-12-11 13:47

Tak for svaret EXTERMINATOR. du får 5 selv om jeg ikke fandt noget i historikken, det er jo jul