/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
HTC desire kontakt personer
Fra : henper
Vist : 1520 gange
25 point
Dato : 23-12-11 19:20

Er der er nem måde jeg kan flytte alle mine kontakt personer. da jeg er nødt til at fabriksgenstarte min telefon. Så jeg nemt kunne hente mine numre og adresser tilbage til telefonen igen. har prøvet lidt og se om jeg kunne flytte til google. men kan ikke rigtig få det til at fungere ordentligt og kan også kun flytte 10 af gangen. tænkte om der kunne være en super nem måde at flytte hele møget på.

Kommentar
Fra : transor

Dato : 23-12-11 19:53

synkroniser men computeren

Kommentar
Fra : transor

Dato : 23-12-11 19:55

Men det er da fjollet at sætte den tilbage . Kan du ikke bare reparere det du har lavet galt.
Mangt og meget kan også flyttes til sd kortet.

Kommentar
Fra : andre123

Dato : 23-12-11 20:28

Kig på Market efter et program der hedder "contactsync" - den burde klare det for dig

Kommentar
Fra : smuller54

Dato : 25-12-11 20:49
Kommentar
Fra : andre123

Dato : 26-12-11 20:47

@Smuller54
Har kigget vejledningen igennem men kan ikke finde svaret på,hvorledes man flytter kontakter fra telefon til google/gmail
Angiv venligst hvilken side at det står beskrevet..

Accepteret svar
Fra : smuller54

Modtaget 25 point
Dato : 26-12-11 21:55

Tilføjelse af en ny kontaktperson
1. På startskærmen trykker du på > Personer.
. På fanen Alle trykker du på Tilføj kontaktperson.
. Tryk på feltet Navn, indtast for- og efternavn på kontaktpersonen, og tryk så på OK.
. Tryk på for at skjule skærmtastaturet, tryk på feltet Visningsnavn, og så vælg, hvordan du ønsker, kontaktpersonens navn skal vises i listen over kontaktpersoner.
5. Tryk på OK.
. Vælg den Kontaktpersonkonto, hvorunder du vil oprette kontaktpersonen.
. Indtast resten af oplysningerne om kontaktpersonen i de relevante felter.
. Rul ned i bunden af skærmen, og tryk på Gem.
Citat
Synkronisering af kontaktpersoner fra andre kilder
Du kan hurtigt og uden problemer synkronisere telefonen med kontaktpersoner på din Google-konto, Microsoft Office Outlook, Outlook Express, Exchange ActiveSync-konto og selv på Facebook. Se den komplette brugervejledning 10 Brugervejledning
på vores websted, www.htc.com/support, og find ud af, hvordan det gøres.

Citat
Synkronisering med en Google-konto
Når du logger ind på din Google-konto, kan du synkronisere Gmail og dine Google
kontakter og kalendere mellem din telefon og på nettet. Du skal også logge ind på en
Google -konto for at bruge Google -programmer som f.eks. Google Talk og Android
Market.
Hvis du ikke loggede ind på en Google -konto da du konfigurerede telefonen den
første gang, opstår der muligvis problemer når du forsøger at bruge nogle af
Google -programmerne. Hvis problemerne vedvarer, skal du fabriksnulstille
telefonen og indtaste dine detaljer for Google -kontoen, når du konfigurerer
telefonen igen.
Tilføjelse af flere Google-konti
Du kan tilføje mere end én Google-konto på telefonen. Efterfølgende Google konti kan
dog kun synkronisere kontakter, e-mails og kalenderbegivenheder. Andet Google
tjenester bruger den første Google konto, du tilføjede.
1. Fra startskærmen trykker du på og trykker på Indstillinger > Konti og
synkronisering.
2. Tryk på Tilføj konto > Google.
3. Følg skærmvejledningerne for at logge ind på en konto eller oprette en ny
konto.
fra side 120 her:

http://www.htc.com/managed-assets/support/user-guide/user-manual/htc-desire-s/110318_desire_s_htc_danish_um.pdf

Godkendelse af svar
Fra : henper

Dato : 26-01-12 12:57

Tak for svaret smuller54.