/ Forside/ Teknologi / Udvikling / PHP / Spørgsmål
10  Interkril.. 1146
Integrere et fotoalbum som bruger flash.
Fra : Hausbaer
Vist : 925 gange
200 point
Dato : 23-12-11 10:21

Hej

Jeg har fundet dette fotoalbum

www.thyholmloebeklub.dk/flashgallery/flashgallery.html på nettet og vil gerne integrere det i

www.thyholmloebeklub.dk/billede.php men den vil ikke vise det eller også skriver den jeg mangler flash installeret....

hvad gør jeg forkert?

Accepteret svar
Fra : bentjuul

Modtaget 210 point
Dato : 23-12-11 11:06

Eksemplet virker godt nok. Hvis du viste den side hvor du har integreret din flash, ville det være nemmere at fortælle dig hvad der er galt.
Måske har du glemt SWFObject som sandsynligvis skal ligge i samme mappe som flashen.

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 24-12-11 09:05

Jeg kan se at du har fået det til at virke. Hvad var problemet????

Kommentar
Fra : stone47

Dato : 26-12-11 10:44

ja rart at vide for os alle hej hej

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 11-01-12 08:49

Jeg kunne da os godt bruge en løsning!

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 11-01-12 09:47

Jeg er meget sikker på at det havde noget at gøre med SWFObject der enten ikke var oploadet, eller lå i en forkert mappe så stien til det blev forkert.

Du ved Klaudi, at der er personer der har meget svært ved at melde tilbage og ikke respektere at vi bruger tid for at hjælpe, og nu er Hausbaer en af dem der ikke får min hjælp.......

Kommentar
Fra : Hausbaer

Dato : 11-01-12 10:05

Det må i meget undskylde...Havde helt glemt spørgsmålet stadigvæk stod åben...

Fejlen er som Klaudi også skriver at jeg manglede flg. linie

<script language="javascript" type="text/javascript" src="swfobject.js" ></script>

Derefter virkede det som tiltænkt.

Godkendelse af svar
Fra : Hausbaer

Dato : 11-01-12 10:05

Tak for svaret bentjuul.

Kommentar
Fra : stone47

Dato : 11-01-12 10:09

Hej Hausbaur.
Jeg ser det som det virker godt nok, så hvis det ikke virker hjemme ved dig er det din pc der har et problem med flashen. Så tidligere du havde lavet et pikaca web, men så er det vel picasa der tager magten, så det synes jeg ikke er godt. Hvis jeg kører http://www.thyholmloebeklub.dk/billede.php ser jeg fint billederne men de skifter i størelse små, store, thump mellen hinanden. Det biblotek flashen peger på skal indholde billeder eks. 800*600. Du behøver ikke lave thumps i din opload ad flashen laver dem selv. Jeg fandt ud af at hvis jeg lagde billederne som optaget vises de godt nok men er kraftigt beskåret, det dur ikke. altså skal de uploades ca. 1024*800 så er de pæne eller 800*600. Jeg har lavet et upload der reduserer billederne til ex 1024*800 i et biblotek og org i et andet , kan lave flere. Læste på Daniel Bahl http://www.danielbahl.dk/ . Men der et stykke vej inden jeg har styr på noget færdigt.
Her er upload modulet : http://stoneplace.dk/stonegallery/
Og her er flashgalleriet : http://stoneplace.dk/flashgallery/
Men med andre billeder, stadig som forsøg.
hilsen Steen (Schandorph) Christensen
PS: så ikke du lavede et loogin på Schandorph siden.

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 11-01-12 10:58

Citat
Fejlen er som Klaudi også skriver at jeg manglede flg. linie

<script language="javascript" type="text/javascript" src="swfobject.js" ></script>

Derefter virkede det som tiltænkt
Det har Klaudi ikke ikke skrevet da dit galleri allerede virkede den 24. dec., og klaudi først kommenterer den 11.01.12 og ikke med det du skriver.

Iøvrigt hvis det er Klaudi der har løst dit problem her så skal han jo besvarelsen.

For flere af os der besvarer er point ligegyldige, men det er løsninger ikke og det ønsker vi alle tilbagemeldinger om.

Kommentar
Fra : stone47

Dato : 11-01-12 11:02

BentJuul har jo så inderligt ret hej hej hilsen Steen

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 11-01-12 11:44

Citat
BentJuul har jo så inderligt ret hej hej hilsen Steen

Nemli', jeg har ik' lige skrevet den linje, men kunne da godt ha' fundet på det!
<script language="javascript" type="text/javascript" src="swfobject.js" ></script>