/ Forside/ Teknologi / Internet / Andet internet / Spørgsmål
10  stl_s 3378
Outlook
Fra : Dieter
Vist : 454 gange
30 point
Dato : 22-12-11 18:20

Jeg modtager ingen
E-mails på min PC her.
Kan ikke greje, hvordan jeg skal indstille Outlook til det.

Jeg grejer heller ikke hvorfor jeg har mistet alle mine KanDu point siden jeg arbejder på den nye PC

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 22-12-11 18:30

De to ting vist har ikke noget med hinanden at gøre

For awt modtage mail skal du oprette en konto i Outlook ig indtaste de relevante oplysninger med ind og ud gående server samt hvad du har af brugerbavn m.m. Det er maget afhængigt af hvem du har som email klient

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 22-12-11 18:31

Du har da dine 70 point endnu kan jeg se ,-)

Kommentar
Fra : webnoob

Dato : 23-12-11 00:26

Jeg tror skam din outlook er sat op til at sende og modtage mails, jeg har fx. fået en mail fra dig men du kan ikke modtage nogen og det TROR jeg er fordi outlook er sat op til at genne en kopi på serveren.

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 23-12-11 10:48

Uden et svar kan vi ikke hjælpe dig, så svar på hvem din udbyder/email klient er så skal vi forsøge

Kommentar
Fra : Dieter

Dato : 23-12-11 11:38

Webnood.
Du har nok ret. MEn, hvordan skal jeg ændre det ?

Kommentar
Fra : Dieter

Dato : 23-12-11 11:40

Fjala
Så meget novice er jeg nu dog ike at jeg ikke kan sætte en E-mail konto op.Sådet er ikke her fejlen ligger.

70 point ja. men jeg har haft ca. 700 ! på min gammel PC

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 23-12-11 11:52

Men Dieter, i det du skriver kan igen overhovedet læse hvad du mener. Du skriver at du ikke kan modtage mail i Outlook ???
Og at du har mistet dine point ???

De to ting har jo som det første intet at gøre med hinanden !!

Har du styr på indgående server om den er rigtig og med rigtig nr, er det en POP3 konto osv.

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 23-12-11 11:55

Og prøv lige at forklare mig om hvordan det kan have noget med hinanden at gøre at dine point er forsvundet på Kandu efter et skift af pc. Kandu er altså noget der er på nettet og ikke noget der er installeret på en hd. Så uanset hvor du kigger på Kandu så er det jo det samme

Kommentar
Fra : Jorgen_ros

Dato : 23-12-11 14:21

Start dog med at teste din mailkonto.
Funktioner - kontoindstillinger - rediger konto - og klik på "Test kontoindstillinger.
Outlook sender så en testmail.
Hvis din udgående mail er sat rigtigt op, så forsvinder testmailen fra din udbakke. Hvis ikke er din konto ikke sat rigtigt op. Sendes din mai og du ikke modtager testmailen, så er det galt med indstillingen af "Server til udgående post (smtp)"
PS! Hvis du er TDC kunde så er det asmtp@mail.dk

Kommentar
Fra : webnoob

Dato : 23-12-11 15:48

Du skal i avanceret indstillinger for din konto-opsætning.

Kommentar
Fra : Dieter

Dato : 24-12-11 17:45

Webnboob.
Der har jeg set efter, men kan desværre ikke se, hvor jeg derefter skal hen for at komme videre.

Du må have en god jul.

Med venlig hilsen
Dieter

Kommentar
Fra : webnoob

Dato : 26-12-11 11:50

Du burde have webadgang til din mail, hvis du har så prøv og log ind og slet alle de mails så du med sikkerhed mener at have læst. Så akn jeg sende en mail til dig når jeg har tid så kan vi kigge på det over teamviewer.

Accepteret svar
Fra : webnoob

Modtaget 30 point
Dato : 14-01-12 12:13

Har du fået løst dit problem Dieter?

Godkendelse af svar
Fra : Dieter

Dato : 14-01-12 14:34

Tak for svaret webnoob.
Det er længe siden dette spørgsmål er blevet afklaret