/ Forside/ Teknologi / Internet / E-Mail / Spørgsmål
10  bentjuul 3460
læst mail
Fra : jensviggo
Vist : 622 gange
21 point
Dato : 22-12-11 16:02

Hvor/hvordan kan jeg se om modtager af mail har åbnet/læst posten i outlook express og hotmail

Accepteret svar
Fra : refi

Modtaget 31 point
Dato : 22-12-11 16:05

Ingen steder

Kommentar
Fra : webnoob

Dato : 22-12-11 16:12

Hvis du selv sender med outlook eller outlook express så kan du indstille den til at sende en besked til dig selv når den er modtaget. Du kan også indstille din mail til at sende dig en besked når mailen er åbnet, men det kræver at personen du sender en mail til siger ja til at sende den besked til dig.

Kommentar
Fra : gwh

Dato : 23-12-11 22:39

Ja , som svar ovenover. Når du har skrevet din mail så går du op i "FUNKTIONER" og klikker på "Anmod om kvittering for læsning" modtageren af din mail får så en rubrik hvor modtageren kan vælge om modtageren vil sige JA eller Nej til at sende dig denne kvittering for, at mailen er læst så det er kun hvis modtageren siger JA i sin rubrik at du kan få en melding om at din mail er læst. Ellers så skriv i den mail om modtageren lige vil skrive tilbage til dig, at mailen ER læst.

Mvh. gwh.

Kommentar
Fra : webnoob

Dato : 14-01-12 12:12

Har du fået svar på dit spørgsmål?

Godkendelse af svar
Fra : jensviggo

Dato : 26-01-12 14:21

Tak for svaret refi. lidt surt

Kommentar
Fra : webnoob

Dato : 26-01-12 22:16

Det var du længe om Men hvorfor acceptere du et svar der ikke er rigtigt?